Når kommer Get sin PVR med HDMI? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 228
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    men alle er vel rimelig enige om at det er en boks som tar imot HD-kanaler som er interessant, og ikke en vanlig get boks med HDMI som tar imot SD kanalene vi har nå.. Get er noen sleipinger, har prøvd å følge med siden januar da de begynte å love høyt og lavt om HD-kanaler.. kjøpte nettopp en m86 40", og trodde da get skulle levere dekoderen iløpet av denne måneden eller neste..

og nå er det plutselig høsten/vinteren..

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face Vel...

Vel, da er det vel bare å følge med, men jeg mister litt tiltro til Get nå. Canal Digital ligger milevis foran når det kommer til informasjon og ikke minst oppfølging og tilpassing til den teknologien som faktisk finnes på markedet i dag. Jeg er fristet til å gå tilbake til vanlig kabel tv å bare skite i hele dekoderen. Etter at jeg kjøpte lcd tv så har jeg mer eller mindre sluttet å se på tv uansett. Bildet er helt greit, men slik burde det ikke være lenge. Planen var å se hd tv...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skyt Get

Newcomer Tago sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Skyt Get
    Er det noen andre som begynner å bli veldig lei dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tago
    Er det noen andre som begynner å bli veldig lei dette?
    Get bent ;-)

Newcomer Tago sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kosteb00
    info til dere som tror get leverer pvr-boks med hdmi i dag

Viser til din henvendelse.

Vi vil levere en dekoder med HDMI-utgang i løpet av høsten/vinteren 2007.
    Så snart denne er klar for bestilling vil vi legge ut informasjon på våre hjemmesider www.get.no

Med vennlig hilsen

Peter
    Saksbehandler
    Get® support
    Tror jeg ikke på engang. De sa i august 2006 til meg at det skulle komme HD-dekoder i november 2006 allerede, deretter justerte de til rett etter nyttår, deretter til våren 2007, så til sensommeren 2007, så til høsten 2007 og nå får vi altså høre at det er til høsten/vinteren 2007. Get er så latterlig.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skyt Get!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghaddafi
    Tror jeg ikke på engang. De sa i august 2006 til meg at det skulle komme HD-dekoder i november 2006 allerede, deretter justerte de til rett etter nyttår, deretter til våren 2007, så til sensommeren 2007, så til høsten 2007 og nå får vi altså høre at det er til høsten/vinteren 2007. Get er så latterlig.
    Get er fremdeles UPC. Et selskap man ikke kan forvente mer av enn akkurat det mest nødvendige...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått bekreftet fra sikkert hold at denne dekoderen er ute i løpet av året
    Og dekoderne vil bli sorte i fargen..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil det si kanskje om en måned, eller 31. desember?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge support person per telefon på Get, er det fortsatt usikkert når HD kapable bokser skal lanseres, men han var 100% sikker at det vil være før Jul.

Det som var langt mer oppsiktsvekkende, han påsto at det ikke ville koste noe ekstra for HD. Altså 0 i avgift for å bytte boks og 0 i avgift for å streame kanaler ut i HD. Det var heller ikke snakk om noen nye HD kanaler, men en gradvis oppgradering av de eksisterende kanalene i kanalpakken, ettersom det ikke er så mange kanaler som produseres i HD enda. Påstanden om at HD ikke koster noe ekstra tar jeg med mange klyper salt, for ikke si bøtter med salt..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valandil
    Ifølge support person per telefon på Get, er det fortsatt usikkert når HD kapable bokser skal lanseres, men han var 100% sikker at det vil være før Jul.

Det som var langt mer oppsiktsvekkende, han påsto at det ikke ville koste noe ekstra for HD. Altså 0 i avgift for å bytte boks og 0 i avgift for å streame kanaler ut i HD. Det var heller ikke snakk om noen nye HD kanaler, men en gradvis oppgradering av de eksisterende kanalene i kanalpakken, ettersom det ikke er så mange kanaler som produseres i HD enda. Påstanden om at HD ikke koster noe ekstra tar jeg med mange klyper salt, for ikke si bøtter med salt..
    Får håpe get kjører en kampanje her for å få pushet hd-bokser på folk.. Dette hørtes for min del ut som veldig gode nyheter i hvert fall.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valandil

.....Jeg ville vel heller henvist dere til det størst mulige saltbruddet det er å oppdrive med det samme..

Get er og blir løftebrytere så det holder. Katastrofalt dårlig service har de også. Synd jeg ikke har noe annet valg en å bruke de i borettslaget hvor jeg bor.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I følge en artikkel fra Teknofil tidligere i sommer, skulle den nye boksen lanseres i 3 kvartal 2007.

"- Alt kommer i 3. kvartal. Mer presis kan jeg ikke være, sier Gunnar Evensen.
    - Foreløpig er det snakk om 5-6 kanaler med film, sport og natur fra Canal+. Flere lanseres neste år, sier han."

Teknofil.no

Etter det jeg vet, så befinner vi oss vel i 3.kvartal nå
    ..men så var det dette med løftebrudd og salt da.. :?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=janullrich77 Synd jeg ikke har noe annet valg en å bruke de i borettslaget hvor jeg bor.[/QUOTE]

Du har jo fått ett annet valg nå. Riks TV. Bare sett en bordantenne i vinduet, så kan du få digital TV med en haug av kanaler.

Test enkelt å greit om du får inn TV 2 via en antenne i vinduet, da burte du få inn Riks TV også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor gidder dere å mase så fælt med dette? Den kommer når den kommer. Som forbruker så mån man bare se seg nødt til å vente til produktet blir tilgjengelig.

Dere dør heller ikke av å ikke få en dekoder med hdmi i morgen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om akkurat det hersker det delte meninger

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor gidder dere å mase så fælt med dette? Den kommer når den kommer. Som forbruker så mån man bare se seg nødt til å vente til produktet blir tilgjengelig.

Fordi, min gode MiRaCL, så kan det til tider være kjekt med presis kunnskap om fremtidige hendelser som vil påvirke ditt sett av valgmuligheter og dermed påvirke de nytteavveiningene du foretar deg som konsument.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MiRaCL

Hvorfor gidder du ta deg tid til å kommentere at andre folk tar seg tid til å kommentere hva som skjer vedrørende Get og HDTV/HDMI?

Slike innlegg er som snytt ut av bakenden på en Elefant. Og der er det mye dritt gitt.

On-topic:
    Anderst2:

RiksTV er jo ingen reell utfordrer her siden de ikke kommer til å gi oss HDTV uansett. De har jo ikke båndbredde til dette.

Rikstv er jo rett og slett bare de samme gamle SD-kanalene i digital forpakning. Eksakt slik Get sin digitalbox er idag.

Skal se den dagen Get, Canal digital og andre leverandører har kommet skikkelig igang med HDTV at folk med RiksTV vil føle seg lurt.

Side 3 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •