PVR dekoder fra GET - Side 33

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 33 av 35 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 SisteSiste
Viser resultater 641 til 660 av 687
    Newcomer christine sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lowlevel
    Jeg mener å ha lest et sted at det er snakk om ca. 20 kr dyrere i mnd. Husker ikke hvor.
    Det har jeg også lest - 20 kr dyrere enn dagens PVR-abbo.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av christine
    Det er jo ikke så stivt da hvis det er tilfelle blir det nok en innbyting til den rimelig kjapt...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SKYT GET!!!!!!

Som jeg hater dette firmaet..
    Kom igjen nå og skulle se Cane som jeg hadde tatt opp på torsdag og Golden Goal jeg hadde tatt opp i kveld
    På begge opptakene står detpptaket feilet.. 0.00..

Utrolig at man i 2008 ikke har et produkt en kan stole på..
    For 15 år siden kunne man stole på den gode gamle video-opptakeren

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av christine
    Hvis dette er den eneste utgiften, så er det for så vidt greit. Men, hvis man i tillegg må tegne eget abonnement på HD-kanaler, så vil jeg bli ganske irritert. Jeg abonnerer for øvrig allerede på Canal+, og jeg blir direkte forbannet hvis jeg må betale ekstra (utover HD-dekoderen) for å få tilgang til Canal+ FilmHD og SportHD (hvis Get kan sende SportHD, da)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden alle andre leverandører(CD og Lyse) av HD-kanaler tar betalt, ville det være veldig merkelig om Get også ikke tar seg betalt for dette.

Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Hvis dette er den eneste utgiften, så er det for så vidt greit. Men, hvis man i tillegg må tegne eget abonnement på HD-kanaler, så vil jeg bli ganske irritert. Jeg abonnerer for øvrig allerede på Canal+, og jeg blir direkte forbannet hvis jeg må betale ekstra (utover HD-dekoderen) for å få tilgang til Canal+ FilmHD og SportHD (hvis Get kan sende SportHD, da)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Hvorfor skulle ikke Get kunne sende SportHD?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min pvr slutter og funke (den tar ikke opp, verken pause eller opptak funker) dette har skjedd noen par ganger nå, eneste måte jeg har funnet som fikser dette er og formatere disken. er det noen andre måter og fikse dette på?

Newcomer christine sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ha bytta den, Night. Måtte på min tredje PVR før jeg fikk en uten problemer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    byter når HD kommer er ikke så lenge til det (håper jeg)

noen som veit om get kommer med raskere internett snart?
    har 26mbit nå men vill ha raskere ^^

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Software

Satt og kikket på TV i går kveld og plutselig kom det opp på skjermen at dekodern (PVR) lastet ned ny software. Noen som har fått sjekket om det har blitt noen endringer /forbedringer?

Tuca

Newcomer Cato72 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tuca
    Satt og kikket på TV i går kveld og plutselig kom det opp på skjermen at dekodern (PVR) lastet ned ny software. Noen som har fått sjekket om det har blitt noen endringer /forbedringer?

Tuca
    Det er skandaløst at du ikke blir spurt! Tenk om man ser på noe man ikke vil gå glipp av?!?

Noen ganger lurer jeg på om det BARE er ingeniører som lager disse enhetene -- og at vanlig folk ikke blir får komme med innspill på usability...

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde en merkelig opplevelse med Get PVR i går. Da jeg kom hjem fra jobben (kl. 18:45), så skrudde jeg på PVR-en som kom opp på NRK 1. Hadde lyst til å se på Skiskytingen som pågikk og trykket på Rec for å ta opp, slik at jeg kunne se det etter at unger var lagt. Da tok den opp inklusive 90 minutter før jeg skrudde på PVR-en. Hvordan er dette mulig når Get i en tidligere oppdatering fjernet denne muligheten ved å spinne ned disken når boksen ble satt i Stand-by? Hører jo godt at disken spinner opp når PVR-en gjør programmerte opptak når den står i Stand-by. Noen gode forklaringer? Har Get vært hjemme hos meg og installert 10GB minne i PVR-en uten at jeg merket det????

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ToCa
    Hadde en merkelig opplevelse med Get PVR i går. Da jeg kom hjem fra jobben (kl. 18:45), så skrudde jeg på PVR-en som kom opp på NRK 1. Hadde lyst til å se på Skiskytingen som pågikk og trykket på Rec for å ta opp, slik at jeg kunne se det etter at unger var lagt. Da tok den opp inklusive 90 minutter før jeg skrudde på PVR-en. Hvordan er dette mulig når Get i en tidligere oppdatering fjernet denne muligheten ved å spinne ned disken når boksen ble satt i Stand-by? Hører jo godt at disken spinner opp når PVR-en gjør programmerte opptak når den står i Stand-by. Noen gode forklaringer? Har Get vært hjemme hos meg og installert 10GB minne i PVR-en uten at jeg merket det????
    Get har ikke fjernet dette, du velger selv i innstillinger hvor mye pvr'n skal ta opp

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin27
    Get har ikke fjernet dette, du velger selv i innstillinger hvor mye pvr'n skal ta opp
    Det vet jeg jo. Men det jeg kicket på var at da jeg skrudde på PVR-en klokken 18:45 i går og tok opp resten av skiskytingen, så ble det i opptaket inkludert 90 minutter som var fra før jeg skrudde på PVR-en. Inntil 90 minutters buffer mens PVR-en sto i stand-by ble fjernet i en eller annen SW-oppdatering som Get gjorde i fjor høst fordi en del hadde klagd på at ikke HDD spant ned når PVR-en ble satt i stand-by. Men Get må jo gjort noe med det i den nye oppdateringen som har kommet denne uken. Men det som jeg syns er rart er at jeg hører så godt at disken spinner opp når den starter et "bestilt" opptak mens den står i stand-by. SW er datert 8. februar ser jeg. Men det mangler jo en hel del fortsatt som de burde fått orden på nå nesten 15 måneder etter lanseringen. Savner fortsatt muligheten for å redigere opptak og kanallister. *SUKK*

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Get box PVR låser seg

Hei,

jeg fikk levert en Get Box PVR forrige uke. Boxen har vært et stort problem helt siden jeg fikk den. Den er ubrukelig som PVR da den låser seg etter at den har stått på et par timer. Når den låser seg, stopper klokken i displayet, og jeg må slå av og på strømmen for at den skal reagere igjen.

Det sier seg selv at jeg ikke kan planlegge noen opptak med denne boxen.

Har ikke fått svar fra kundesenter etter en uke. Purret 3 ganger, siste gang med Gunnar Evensen (adm. direktør) i kopifeltet.

mvh
    meg

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av qwerty123
    Hei,

jeg fikk levert en Get Box PVR forrige uke. Boxen har vært et stort problem helt siden jeg fikk den. Den er ubrukelig som PVR da den låser seg etter at den har stått på et par timer. Når den låser seg, stopper klokken i displayet, og jeg må slå av og på strømmen for at den skal reagere igjen.

Det sier seg selv at jeg ikke kan planlegge noen opptak med denne boxen.

Har ikke fått svar fra kundesenter etter en uke. Purret 3 ganger, siste gang med Gunnar Evensen (adm. direktør) i kopifeltet.

mvh
    meg
    Anbefaler at du tar deg turen og bytter den ut.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [endret] OK - jeg lar det jeg postet stå under her i kursiv, men det viste seg at ved å slå av og på enheten igjen med knappen bak, rettet dette seg (med mindre Get leste dette og var raskt ute). Litt rart at man kan få sånne feil bare ved en 'feil' restart. Stabile saker. [/endret]

Jeg har hatt en del restarter de siste ukene (reinitialiseringer), så i går kveld bestemte jeg meg for å slå av boksen med knappen bak, og vente med å slå den på igjen til jeg sto opp idag.

Nå når boksen er på igjen, er bildet plutselig forskjøvet en god del mot venstre. Altså er f.eks. den sorte stripen (på sidene ved 4:3 signal) smalere på venstre side enn på høyre. I går var de like brede (altså var bildet sentrert).

Jeg har sjekket at boksen står på 16:9, og at resten av oppsettet mitt er som før.

Flere som ser det samme? Oslo området.

Ingen stor krise for meg personlig, siden jeg har en videoprosessor og kan flytte bildet tilbake igjen manuellt, men det skal jo ikke være sånn.

account not active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Striper i bildet

Jeg bytta akkurat inn min basic dekoder i en PVR, og bildet er mye dårligere. Det er en slags flimring med horisontale striper i bildet. Jeg har koblet til en RGB Scart, og kontrollert at TVen detekterer RGB inn. Dvs. at jeg har samme innstilling som på den gamle dekoderen. Noen andre som har/har hatt dette problemet og har en fiks å by på?

account not active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. Dette er ikke helt bra. Hver gang jeg skrur på dekoderen må jeg gjennom følgende:

1. Kompositt innstilling, og dårlig bilde med med striper
    2. Jeg velger RGB, og bildet er fortsatt dårlig med striper.
    3. Jeg velger kompositt igjen, og stripene forsvinner.

Noen andre som har opplevd dette? Blir disse boksene i det hele tatt testa før de sendes ut? Denne er det visst også noen som har hatt før, for jeg måtte vaske matrester av fjernkontrollen når jeg pakka den ut.

En ting til. GET anbefaler når jeg ringer at jeg velger deres tilbakeringingstjeneste, men åssen i huleste skal jeg få til det når jeg ikke får tilbud om det?

Edit: og begge Heroes opptakene i dag står på 00:00. Jaggu en god start...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nå på min andre box etter at den første døde med jevne mellomrom.

Jeg ser også at mange planlagte opptak står med 00:00 i varighet, og faktisk ikke er tatt opp. Er dette noe jeg må leve med?

Side 33 av 35 FørsteFørste ... 3 13 23 29 30 31 32 33 34 35 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •