PVR dekoder fra GET - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 35 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 ... SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 687
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Get sin guide er mer effektiv enn det der ja. Utseende så viktig da? Viktigste er at det går radig og er oversiktelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS1
    Get sin guide er mer effektiv enn det der ja. Utseende så viktig da? Viktigste er at det går radig og er oversiktelig.
    Nå har ikke jeg sett nøyaktig hvordan programguiden fungerer, men se nederst på til venstre på bildet.
    Rød = Liste, Grønn = Dag.

Mulig at man er så heldig at man får lov til å velge litt selv hvordan guiden skal se ut

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med Wizt, Get EPGen har stort forbedringspotensiale!! Det finnes jo eksisterende EPGer med screenshot av program, kanal logo og langt bedre grensesnitt allerede, så må si jeg er skuffet over Get...

Lagt merke til at jeg ikke får slettet tidligere serieopptak fra serieopptak menyen med ny SW. Hadde planlagte opptak der programmet har fått ny sendetid (Mad TV) og laget derav nytt planlagt serieopptak. Satt da med to "Mad TV" i serieopptak menyen og får ikke fjernet den som ikke lenger gjelder. Noen andre som opplever dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neitakk til logoer og fancy ting som gjør alt veldig tregt. Tydelig tekst og mye informasjon på et skjermbilde, ja takk.

Men riktigheten på innholdet må bli bedre. Både når det gjelder tider og hvilke program som faktisk sendes.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVmann23
    Må si meg enig med Wizt, Get EPGen har stort forbedringspotensiale!! Det finnes jo eksisterende EPGer med screenshot av program, kanal logo og langt bedre grensesnitt allerede, så må si jeg er skuffet over Get...
    Ja, jeg er helt enig. Gets dekodere er ikke spesielt bra og de kunne hatt godt av å ha litt konkurranse på dekodermarkedet.

Det jeg håper på er at Gets kundeservice blir nedrent av henvendelser fra folk som vil bruke en av dekoderne for bakkenettet på Gets nett. Forhåpentligvis bør det etter hvert synke inn at folk ønsker bedre dekodere enn de de tilbyr.

Lagt merke til at jeg ikke får slettet tidligere serieopptak fra serieopptak menyen med ny SW. Hadde planlagte opptak der programmet har fått ny sendetid (Mad TV) og laget derav nytt planlagt serieopptak. Satt da med to "Mad TV" i serieopptak menyen og får ikke fjernet den som ikke lenger gjelder. Noen andre som opplever dette?
    Bruk svenskeknappen. Skru dekoderen av og på igjen, så ordner alt seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Bruk svenskeknappen. Skru dekoderen av og på igjen, så ordner alt seg.
    Skulle en tro! Men dog... Det fungerte ikke denne gangen, må vel formatere nå da :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pvr

ETTER OPPDATERINGEN ER DET BLIT MYE BEDRE, MEN DE HAR IKKE KLART Å FÅ FLIMRINGEN HELT BORT......:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan synes dere kvaliteten på radiosendingene er, sammenliknet med CD og f.eks. DAB?

Newcomer plumbtek sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Get HDMI

Har gjordt noen søk på forumet her men fant ikke riktig svar. Har Get PVR boksen kommet med HDMI? Hvis ikke, noen som veit når?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS1
    Hvordan synes dere kvaliteten på radiosendingene er, sammenliknet med CD og f.eks. DAB?
    Har ingen måte å benchmarke signalene, men opplever radiosendingene meget bra. Kjører digitalt gjennom 7.1 forsterker og Dali 6000 series høyttalere. CD er nok bedre, men for meg er dette tilfredsstillende! God lyd...

Sitat Opprinnelig postet av plumbtek
    Har gjordt noen søk på forumet her men fant ikke riktig svar. Har Get PVR boksen kommet med HDMI? Hvis ikke, noen som veit når?
    PVR dekoderen har ikke HDMi. Det kommer, men når er uvisst... Les tilbake i tråden, så er dette et stort diskutert tema. Har du PVR dekoderen, får du oppgradert til ny dekoder med HDMi, når denne er tilgjengelig, uten kostnader.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plutselig flimrer det mer igjen!! Hva i alle dager er det de driver med på Get?!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du PVR dekoderen, får du oppgradert til ny dekoder med HDMi, når denne er tilgjengelig, uten kostnader.
    Seriøst? Det er i så fall kjempegode nyheter. Jeg fryktet at man måtte abonnere på en HD-pakke for å få HDMI-PVR etter hvert. Hvor har du hørt dette, forresten?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, nå har den resatt seg et par ganger i løpet av kvelden helt av seg selv.

Noen andre her med samme symptomer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nettopp mottatt pvr

Å motta pvr fra Get var først en opptur, deretter en nedtur.

Første jeg merket var at HD bråket mye.

Flere ganger i løpet av et døgn blir bildet svært dårlig. Pvr`n må da skrus av/på før dette blir bra igjen.

Noe forstyrrer signalet. Kan se en bred mørk stripe som ruller over skjermen.

En dyp "dure" lyd slår inn på høytalerene. Skrur jeg lyden godt opp på enkelte kanaler, er dette ikke til å holde ut.

Ser også at programoversikten er alt annet 100% i forhold til hva som faktisk går på de forskjellige kanalene.

Får flytte litt rundt på den i morgen og prøve litt forskjellige kabler. Tv`n jeg har er Pioneer 435. Kan jeg sette pvr`n oppå tuneren til tV`n, eller er ikke det en god løsning?

Hvordan kan jeg se hvilken Firmware som er på pvr`n? Hvordan får jeg evt oppdatert med nye oppdateringer fra Get?

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som aner når Get vil sende i HD i østfold?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Get vil neppe komme med noen hd-tuner,før til sommeren 2008

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Seriøst? Det er i så fall kjempegode nyheter. Jeg fryktet at man måtte abonnere på en HD-pakke for å få HDMI-PVR etter hvert. Hvor har du hørt dette, forresten?
    Kundekonsulent hos Get opplyste om dette. Fikk beskjed om at ved leie av PVR dekoder vil du alltid kunne oppgradere til nyeste dekoder kostnadsfritt. Videre at når ny (HD) dekoder blir lansert, noe som vil bli publisert på Gets nettsider, vil det bare være å gå innom forhandler å bytte inn den gamle.

Forøvrig fikk jeg beskjed, da jeg ønsket å bytte dekoder hos forhandler grunnet én ødelagt scart-utgang, fra Get at jeg burde vente -da ny HDMi dekoder var rett rundt hjørnet. Eeeehm eller kanskje ikke... Dette er vel ca. et halvt år siden.

Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Get vil neppe komme med noen hd-tuner,før til sommeren 2008
    Tror nok også at det kan ta sin tid før den nye dekoderen er klar, men sommeren 2008 var jo veldig lenge til. Hva basserer du dette på? All informasjon jeg sitter på fra Get, er at de selv ikke vet når denne blir lansert, eller hvor lang tid det vil ta. Men som vi ser, er den ikke engang klar hos produsent som prototype, dvs. at den er langt unna sluttbruker...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det andre enn meg som ikke får inn noen kanaler fra Get idag? Har pvr'en. Igår funket det fint, etter at jeg restartet den. Restartet på nytt idag, men nå får jeg bare svart skjerm, og på mange av kanalene står det "ikke tilgjengelig".

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker fint her ihvertfall ( Fredrikstad )

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, men er det noen som vet hva grunnen til dette kan være, om det er noe jeg kan gjøre selv for å fikse det?

Side 24 av 35 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •