PVR dekoder fra GET - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 35 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 687
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snakket akkurat med Get support angående flimre-problematikken og etter mye om og men fikk jeg i alle fall bekreftet at dette var noe de hadde mottatt flere klager på. Det ble hevdet at problemet skal være løst med en oppdatering i løpet av juni. Vet ikke hvor fornøyd jeg er med dette svaret...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tuca
    Har ikke merket noe til problemet med 00:00 på opptak, men har istedet fått store problemer med "manglende" serieopptak. Har satt f.eks til å ta opp Scrubs (TV2) og American Chopper (Discovery) hver uke, men når jeg sjekker hva som er tatt opp, så er det ingen program i listen. Boksen lar helt enkelt være å ta opp noen ganger. En utrolig irriterende "feature", og det faktum at man ikke kan stole på serieopptak gjør jo hele funksjonen nytteløs.
    Pratet med Get igår siden serieopptak hos meg ikke gungerer i det hele tatt nå. Fikk til svar at de visste det var store problemer med denne funksjonen og at det ikke virket som det skulle. Kom forhåpentligvis til å bli bedre i neste oppgradering som kommer - til høsten! Så for dere som sliter med flimring etc, så ser det ikke ut til at det kommer noen oppdatering nå i sommer. For min egen del så kommer jeg kommer til å senke hvilepulsen og vente på HD-boksen. som også kommer til høsten

Tuca

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare helt sinnsykt irriterende! I mellomtiden flimrer bilde annethvert minutt! Skal man virkelig betale for dette?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en midlertidig løsning er jo å bruke s-video utgangen. ble helt kvitt flimringa på min tv etter jeg gikk over til det(Samsung). Muligens at kvaliteten blir noe redusert men jeg klarte ikke å se den helt store forskjellen...

EDIT:
    Merka at bilde blir mindre "hakkete" ved å bruke s-video. Spesiellt er dette merkbart på fotballkamper.
    (Muligens dette kan ha med innstillinga på tven)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk - det var et godt forsøk som jeg absolutt kommer til å prøve.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av frankey81
    en midlertidig løsning er jo å bruke s-video utgangen.
    Hæ? Får du s-video til å fungere? Jeg har ikke klart å få noe annet enn kompositt eller RGB til å fungere på denne SCART-utgangen. Hvis jeg prøver å sette opp at jeg skal bruke s-video i menyen, så ignoreres bare dette valget av PVRen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Hæ? Får du s-video til å fungere? Jeg har ikke klart å få noe annet enn kompositt eller RGB til å fungere på denne SCART-utgangen. Hvis jeg prøver å sette opp at jeg skal bruke s-video i menyen, så ignoreres bare dette valget av PVRen.

Mener kompositt utgangen ja. Beklager. Men bruker ikke SCART-utgangen. Det er en egen utgang(gul) ved siden av spdif. Se vedlegg.
    Bruker denne kabelen: Clas Ohlson - Videokabel. Audio - Videokabler handle bestill postordre

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har info om evt. ny softwaredato? Eller om egendefinert kanalrekkefølge står på planen for ny sw...?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne Pvr er ikke til å tro!!!!!!

Her om dagen,rettere sagt torsdag benket jeg meg ned for å se en ny episode med 24 på tv2..
    Liker oxo veldig gått Shark og My Name Is Earl på tv 3,som da uheldigvis kolliderer.Ikke noe problem,jeg har jo Get Pvr!!!!
    La inn begge seriene inn til opptak og gikk inn og sjekket at de begge lå inne på opptaks/varsel planen.
    Det gjorde de.
    I helgen når jeg hadde tenkt å se disse går jeg da inn på listen for å spille de av,finner de liggende der inne med tittel og alt.
    Men hva skjer,joda bak titelen på lengden på opptaket står det 0 min......

SKYT GET

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    Denne Pvr er ikke til å tro!!!!!!

Her om dagen,rettere sagt torsdag benket jeg meg ned for å se en ny episode med 24 på tv2..
    Liker oxo veldig gått Shark og My Name Is Earl på tv 3,som da uheldigvis kolliderer.Ikke noe problem,jeg har jo Get Pvr!!!!
    La inn begge seriene inn til opptak og gikk inn og sjekket at de begge lå inne på opptaks/varsel planen.
    Det gjorde de.
    I helgen når jeg hadde tenkt å se disse går jeg da inn på listen for å spille de av,finner de liggende der inne med tittel og alt.
    Men hva skjer,joda bak titelen på lengden på opptaket står det 0 min......

SKYT GET

Hadde akkurat samme problemet. Ringte GET og ba de legge inn siste oppdatering på nytt, og siden da har det fungert. Vel, kun en uke siden, men en uke uten problemer (om man ser bort fra serieopptak) er jo rimelig uhørt bra når det gjelder denne Nille-boksen

Tuca

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ved problem ved opptak, prøv å formater HDD. Det er også en god ide å skru strøm av og på på baksiden av dekoder av og til, så dekoderen kan hvile litt

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei alle sammen, har lest litt gjennom alle de problemene dere har og kjenner meg igjen,har nettoppp fått GET PVR boks.

Og har store problemer med at bilde forsvinner\blir svart
    det blir ikke borte over lang tid,men er veldig irriterrende.

Lurer også på om det er noen som har fått noen fornuftige svar ut av GET?
    eller har noen løsninger på problemet?

lurte også på hvordan man får brukt PIP funksjonen på tven med GET boksen?
    "har en LG 37 LCD-TV 37LB1R"

Etter 6 telefon samtaler med GET,så kommer det endelig en tekniker på døra

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si at jeg er VELDIG missfornøyd med Get PVR boksen.

Menyen er helt håpløst og uoversiktlig. Fatter ikke at de ikke kunne legge inn en normal Favoritt liste slik som den er på den vanlige Get boksen, hvor den skjuler de kanalene som ikke er i lista di. På PVR så må man hver gang gå inn i den ekle menyen for å bla gjennom favoritt kanalene.

Enda et problem som jeg opplever er etter at jeg la inn mine favorittkanaler, etter noen timer, så forsvinner noen av kanalene i favorittlista. Istedet står det bare "laster...". Jeg må da legge dem inn på nytt, men raden hvor det står "laster..." forsvinner ikke og tar over plassen i favorittlista (som er begrenset på 40 kanaler).

Jeg har reseta boksen flere ganger men til ingen nytte. Nå vurderer jeg å levere PVR boksen til en vanlig Get boks. Og bruke heller en DVD opptaker for å ta opp programmer...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jeg bruker en SCART med split til S-video. Funker helt fint. Tror ikke jeg har gjrot noe for at det skal virke engang.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge driftsstatus på Get sine internettsider (selvsagt tatt ned nå når jeg tok en titt igjen), har de oppdatert nettet mellom klokka 02:00 og 06:00 i natt.

-Siden klokka nå er halv fire på ettermiddagen og de dermed er ferdige med jobben for mange mange timer siden, ser det ut til at oppgraderingen består i svart skjerm på NRK1, NRK2, TV2, TV3 og TVNorge.

At dette er til det bedre, er jeg ikke i tvil om. Nå kan jeg gjøre noe annet enn å se på TV på kvelden.

Så tusen takk til Get.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -Ingen interesse for dette, nei? Så lenge det bare er meg det gjelder, spiller det ingen rolle?

Ringte Get, og som den mest selvfølgelige ting i verden fikk jeg høre at NRK og TVNorge måtte jeg nok vente et par dager på å få igjen, mens TV3 og TV2 skulle jeg egentlig ha nå. Så da blir jeg altså uten de vanlige norske kanalene i et par dager.

Bare meg, eller?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Miraklenes tid er ikke forbi! Nå funker det igjen. Ikke til å tro. Blir nesten religiøs av dette her. Jeg ble bønn (og telefon) hørt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yep har samme problem selv med klisssvart NRK, TV2 etc, men bare på den vanlige dekoderen og ikke på PVRen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er kjempefornøyd med pvr boksen, etter siste oppdatering opplever jeg ingen problemer

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, utmerket bilde med RGB Scart, og serieopptak har fungert fint hittil.

Syns menysystemet er en drøm, men det er kanskje ikke så rart siden jeg kommer fra UPCs gamle Motorola-boks

Side 20 av 35 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •