PVR dekoder fra GET - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 35 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 687
    Active spastik sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Parelius
    Når jeg leser denne tråden, så sitter jeg igjen med en følelse av at kundene bare er rene prøvekaniner i et opplegg som ikke er utprøvd. Mer ergrelse enn glede, nesten. Er det i det hele tatt noe poeng i å bestille digitalt fra Get nå, eller har jeg et helt feil inntrykk?
    Det er mange problemer med PVR`en, men man skal huske at på slike tråder er det de som har trøbbel som stort sett skriver for å få hjelp/uttrykke frustrasjon. Jeg har hatt PVR nå en tid, og har ingen alvorlige problemer med boksen. Stillegående og ikke noe problemer med den nye softwaren heller. Flere irritasjons-moment i navigasjon o.l, men ingen show-stoppere. En relativt fornøyd bruker altså.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si at min klare opplevelse siden jeg fikk PVR boksen 28.12 er at dette er ett MEGASKRITT i rett rettning, fordelene overgår ulempene mange ganger. Dessuten vil dette bli bedre, de "små" (ettersom hvordan man ser det) feilene vil bli utbedret, ny funksjonalitet vil komme, og en eller annen gang etter påske og frem mot sommeren vil boksen byttes ut med en tilsvarende, med HD og HDMI, helst da med en bugfri software, og da er vi i MÅL på mange måter, om bare Get får vist Premiere League i HD, ellers er det over på Sky eller Canal Digital satelitt :-)

Newcomer dkoder sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny softwareoppdatering 27.02.07!

En mus fra GeT pep at det er planlagt en ny oppdatering til PVR-boxen
    27.02.07. Skal bli spennende å se hvilke feil den nye oppdateringen utløser!

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en av de som har hatt veldig få problemer med Get PVR boksen, men etter å ha brukt den en stund har jeg nå opplevd mye av det som står i tråden her.

I dag opplevde jeg min første reinitialisering, som skjedde idet jeg skulle se på et planlagt opptak men ville spole forbi de obligatoriske minuttene som kommer før det man faktisk vil se. Idet jeg trykket Play for å gjenoppta avspilling mens jeg spolte fremover, frøs bildet, så blinket to røde lamper på fronten av boksen, bildet ble svart, så kom "Et øyeblikk..." opp, og så kom bildet opp igjen (på NRK). Gikk inn i Mitt arkiv igjen, og heldigvis var opptakene der fortsatt. Valgte å spille av fra forrige avspillingspunkt, men dette var tydeligvis ikke lagret, for den begynte helt på begynnelsen og ikke dit jeg hadde kommet i spolingen.

Så skulle jeg etterpå se et annet planlagt opptak, og der viste det seg plutselig at begynnelsen på programmet var borte (selv om de to programmene jeg hadde tatt opp lå to og en halv time fra hverandre i starttid, og på forskjellige kanaler). Opptaket begynte altså direkte et stykke ut i programmet. Vet ikke om det har noe å si, men dette var også fra NRK2 (der jeg før har opplevd at opptaket slutter før slutten av programmet).

MEN - fortsatt er jeg ganske fornøyd med boksen tross alt.

På ønskelisten min står dog en bitteliten detalj; å kunne trykke direkte på retningstastene for å bla i kanalene i EPGen. Nå må man altså først trykke Help(?)-knappen før man kan bla i kanalene med retningstastene.
    På den gamle Motorolaen kunne man jo trykke direkte på retningstastene, så jeg skjønner ikke at dette ikke kan gjøres på en nyere boks.

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag vil ikke min dekoder starte opp, siden jeg hver kveld må sku den av p.g.a støynivået, må jeg boote den opp hver dag, men idag har den låst seg på "boot".
    Dvs det står boot i displayet på spilleren og ingenting skjer.
    Noen andre som har opplevd dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra Get's hjemmeside:
    "Natt til Mandag 26/02-07 oppdaterer vi Get-Box med ny software. Dette vil løse en rekke kjente problemer, bl.a innstilling av TV-format, lokal-TV og at dekoderen reagerer på hvite bilder."

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av voggers
    Fra Get's hjemmeside:
    "Natt til Mandag 26/02-07 oppdaterer vi Get-Box med ny software. Dette vil løse en rekke kjente problemer, bl.a innstilling av TV-format, lokal-TV og at dekoderen reagerer på hvite bilder."
    Håper virkelig at dette gjelder den Get-boxen uten disk siden det ikke er noen feil med innstillinger av TV-format på min PVR.

ToCa

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MacBain
    I dag vil ikke min dekoder starte opp, siden jeg hver kveld må sku den av p.g.a støynivået, må jeg boote den opp hver dag, men idag har den låst seg på "boot".
    Dvs det står boot i displayet på spilleren og ingenting skjer.
    Noen andre som har opplevd dette?
    Det skjedde på min dekoder for noen uker siden. Etter en samtale med support, ble løsningen å bytte til en ny dekoder, da de konkluderte med at den var defekt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av voggers
    Fra Get's hjemmeside:
    SWEET!! Sitter på jobben nå og det er sent på natt. Dette var da en kjempe glad melding.
    Skal sette meg å se på TV i morgen bitti for å sjekke om " hvit bilde " problemet er vekk.
    Er det noen som vet åssen vi kan se om den har blitt oppdatert. Noen steder på menyen mener jeg

KaT

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Get Box" er vel den vanlige boksen, mens "Get PVR" er... vel - PVRen. Tror jeg da. Men da er det vel kanskje i så fall PVRens tur til å få en update natt til imorgen (27.02).
    Du kan vel gå inn i Tilpass\Innstillinger\Avanserte innstillinger\ og så står det vel datoen på firmwaren der et sted (under firmware kanskje). Har ikke på TVen nå så dette går på husken.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Takker. Da skal jeg snart hjem å sjekke. Håper det blir bedre. Skal det også være en tekst tv fiks i denne? Det virker som noen har tekst tv. Jeg har det ikke, og det er ganske irriterende.
    Blir aldri fornøyd Får vel ta seg sammen litt. Klager på alt, men det er vel at folk synes det er ganske dyrt. Og da vil de vel ha alt til å funke. Forstålig.

KaT

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har merket noe oppgradering ennå. Ikke merket noe her ihvertfall. Det står jo 26. så da hjalp vel ikke det meg no :evil:

KaT

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thorvaldo
    Noen som har merket noe oppgradering ennå. Ikke merket noe her ihvertfall. Det står jo 26. så da hjalp vel ikke det meg no :evil:

KaT
    Ingen oppdatering her heller (har både vanlig og PVR)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Har ikke på TVen nå så dette går på husken.
    Får rette på meg selv nå som jeg kan sjekke det; det ligger under: Tilpass\Systeminnstillinger\Diagnostikk. Der står datoen for "ReceiverSw", som er firmwaren.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte en klage mail til Get ang. beta software og synes ikke jeg skulle betale for en vare jeg ikke fikk. Dette var svaret jeg fikk, og jeg oppfordrer vel alle til å skrive en klage mail til dem så kanskje de kan få ut finger`n.

Hei.

Vi trenger ingen flere testkunder per dags dato. Software kommer muligens
    natt til imorgen, men kan trekke ut uken.

Krediterer deg 79,- som kompensasjon.

Vennlig hilsen
    Sveinung
    GET support

Fikk t.o.m kreditert penger. Ikke gæli det

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at oppdatering er gjort. Jeg merker ikke noe forskjell. Noen andre her som merker forskjell?

KaT

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste jeg har merket sålangt er at tekst-tv har begynt å fungere.

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har problemer med lyden på NRK1? Har ikke lyd på NRK1, bildet hakker også, men det blir jeg kvitt ved å gå opp en kanal for å så gå ned igjen. Den siste SW oppdateringen hjalp heller ikke på lyden på NRK1 (SW oppdatering 26/2). Noen som har en løsning?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thorvaldo
    Ser at oppdatering er gjort. Jeg merker ikke noe forskjell. Noen andre her som merker forskjell?

KaT
    Ser at text-tv har begynt å fungere. Når det gjelder at "dekoderen reagerer på hvite bilder" er dette ikke løst. Her er vel problemet heller at tv'n reagerer på signalene fra dekoder.

Må si jeg ser frem til alternativer når det digitale bakkenettet er på plass ved årsskiftet: www.ntv.no Tror det blir bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ringte get i dag. De sa at de er kjent med problemene på NRK. Dette ble ikke fikset på nattens oppgradering.

Side 11 av 35 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •