Forskjellige kabeltunere til GET digital tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjellige kabeltunere til GET digital tv

Hei
    Finnes det noen andre tunere enn de som GET lever som vil fungere med GET digital tv?
    Synes det er utrolig irriterende at jeg ikke får kopiert ut det jeg har tatt opp med PVR dekoderen. Kunne f. eks vært en usb-kobling eller et nettverkskort i den synes jeg.
    Kunne også tenkt meg å bruke en media center PC med DVB-C kort. Noen som vet om det ville fungere med GET?
    Regner med at jeg også måtte ha en kortleser tilkoblet PC'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjekket ut b.la. dreambox mot Get. Det vil ikke virke - ennå (?). I mellomtiden kan du selvfølgelig benytte pc'en mellom dekoder og TV. Men du mister selvsagt muligheten til å se på en kanal og tape en annen....

Selv synes jeg ulempen ved parabol er større enn denne "mangelen" fra Get :-D.

Håper likevel på en mulighet til å integrere get (digital) i en mediacenter løsning. Pr. i dag er det kun den analoge delen som vil virke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Proman99
    Hei
    Finnes det noen andre tunere enn de som GET lever som vil fungere med GET digital tv?
    Synes det er utrolig irriterende at jeg ikke får kopiert ut det jeg har tatt opp med PVR dekoderen. Kunne f. eks vært en usb-kobling eller et nettverkskort i den synes jeg.
    Kunne også tenkt meg å bruke en media center PC med DVB-C kort. Noen som vet om det ville fungere med GET?
    Regner med at jeg også måtte ha en kortleser tilkoblet PC'en.

Det er en usb kobling på boksen Men den er deaktivert, og der er det nok kanalene som må ta skylden og ikke get. De vil naturligvis ikke at perfekte kopier av sendingene dems skal kunne legges ut.
    Tviler på at du vil klare og få noen annen boks til og spille av sendingene med det første.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •