Er misfornøyd med Get

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er misfornøyd med Get

Regningen fra Get har økt.
    De hadde plusset på 249 kr for et halvt år, noe jeg mislikte sterkt da jeg allerde trodde jeg betalte 89 for digital tjenesten. Jeg bor i boretslag og vi betaler allerde for en grunnpakke. 89 er prisen for å få det samme som er i grunnpakka men via "digital" boks.
    Det nye tillegget skal vistnok dekke vedlikehold av programvare på dekoder og programkort.
    Jeg betaler for å se tv-kanaler ikke for software på boksen som skulle være feilfri i utgangspunktet.

Har nå bedt om å få nedgradert bredbånd og tv-pakke for å begrense kostnadene.

Ble i bekreftelsen fra Get gjort oppmerksom på at jeg måtte betale 950 kr hvis jeg hadde bindingstid, noe som det ikke fremgikk om jeg hadde.
    Tok det som en trussel.
    Jeg antar at jeg ikke har bindingstid, da digital boksen ble sendt ut med tilbud om å prøve med tilbud om å avbestille.

Kvaliteten på produktet er faktisk ikke så overveldende.

kW

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at det begynner å bli kostbart å være Get kunde nå, er selv "totalkunde" dvs Bredbånd, Telefon og Tv/DigitalTV/PVR/Canal + total så for min del er det helt kritisk at de snart får igang HD sendingene... vi er vel bundet på hender og føtter og det som værre er i borettslaget, og ikke får jeg vel lov å sette opp parabol heller, så mulig Get utnytter sim "monopol" situasjon maksimalt her, tipper de vet at svært få borettslag vil eller kan skifte dem ut nesten uansett...

Å betale for vedlikehold av programvare på dekoder og programkort er jo så langt intet mindre enn en direkte fornærmelse, vi betaler jo for labbing / testing og utvikling... Siden den første digitaldekoderen kom i hus i desember har det vært MYE problemer, uten så mye som en refusjon av regningen, ser jeg til og med har betalt for alle timene i telefon på vent til support, enda jeg har Get abonnement på telefonen, det var surt å få i tryne... nesten så man kan høre de ler av de dumme kundene sine som finner seg i hva som helst....

Newcomer Alfak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eldo472
    Ble i bekreftelsen fra Get gjort oppmerksom på at jeg måtte betale 950 kr hvis jeg hadde bindingstid, noe som det ikke fremgikk om jeg hadde.
    Tok det som en trussel.
    Jeg antar at jeg ikke har bindingstid, da digital boksen ble sendt ut med tilbud om å prøve med tilbud om å avbestille.
    kW
    Når jeg ser nærmere på papirene som fulgte med Get PVR boksen min ser jeg at jeg har bundet meg til Familiepakka (i tillegg til Start) i et år.
    Hadde bare et Basic (eller hva det het) abonnement fra før av. Det var det rimeligste abonnementet.

Det var ingen som fortalte meg at jeg måtte binde meg til noe for å motta den nye dekoderen. Jeg ble bare oppringt og fortalt det var en ny dekoder på vei og når det passet å motta den.

Trodde det var nok å betale ekstra leie. Fikk andre her klar beskjed om 12 mnd. bindingstid til familepakke?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alfak
    Når jeg ser nærmere på papirene som fulgte med Get PVR boksen min ser jeg at jeg har bundet meg til Familiepakka (i tillegg til Start) i et år.
    Hadde bare et Basic (eller hva det het) abonnement fra før av. Det var det rimeligste abonnementet.

Det var ingen som fortalte meg at jeg måtte binde meg til noe for å motta den nye dekoderen. Jeg ble bare oppringt og fortalt det var en ny dekoder på vei og når det passet å motta den.

Trodde det var nok å betale ekstra leie. Fikk andre her klar beskjed om 12 mnd. bindingstid til familepakke?
    sikkert ikke binding på en viss pakke hvis dette ikke er spesifisert...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    89 er prisen for å få det samme som er i grunnpakka men via "digital" boks.
    Grunnpakka til Get har vel noe sånt som 18 kanaler, startpakka ligger på 26 kanaler.

Jeg vil vel anta at du har bindingstid, det er jo ikke mulig å kjøpe noen ting som helst lenger uten bindingstid. Sjekk informasjonen som fulgte med dekoderen.

Mvh Hagbart

Newcomer Alfak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sveisvei
    sikkert ikke binding på en viss pakke hvis dette ikke er spesifisert...
    Jeg har aldri bedt om noen familiepakke men på kontrakten jeg fant blant papirene mine står det at jeg er bundet til familiepakke i 12 Mnd.

Kan bare huske at jeg måtte undertegne et par papirer for mottak av ny boks samt avlevering av den gamle motorolaen.Mannen sa bare undertegn her og her så er alt i orden. Bare skrev under og leste ikke arket. Hvorfor har jeg fått oppgradert abonementet mitt hvis det ikke er noe krav for mottak av ny dekoder?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes det er rart, for da jeg BA om ny dekoder, fikk jeg kun startpakka, og ikke familie + canal + pakka som jeg trengte for å få de samme kanalene jeg hadde med motorola'n så det skulle ikke være noen automatikk i å gi deg mer enn nødvendig, snarere tvert imot

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bestilte også nylig digital dekoder, og fikk ingen beskjed og verken binding eller familiepakke, så her har nok forhandleren du bestilte fra vært litt ivrig i verket for å sikre seg provisjon eller noe... Ta en prat med dem du, binding har de selvsagt ingen anledning til å påprakke deg med mindre det er TYDELIG kommunisert i både markedsføring og reklame. Det skal oppgis på selve prisen også, og totalpris pr. år skal fremkomme like tydelig som introprisen. Slik jeg ser markedsføringen på Get, har de ingen anledning til å påberope seg dette basert på gjeldende budskap (jeg har til info en master i marketing, så jeg har litt erfaring med disse tingene).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •