Canal Digital med pvr-boks for kabel-tv - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13
Viser resultater 241 til 243 av 243
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Cerberus
    Hei

Boksen ser at disken ikke er formatert, så det må du gjøre først. Ikke FAT, mao du kan ikke sette en full disk inn i en PC og så kopiere opptak......

Disken som sitter i er en spesiell AV-versjon. Det betyr at den er lydløs når den skriver i motsetning til vanlige disker. Var vel også 7200 rpm. Ser imidlertid ut til at det går rundt med 5400 rpm.

Vet ikke hvor store disker som går inn, men det er bare å prøve.

Det ideelle for deg ville kanskje være å sette inn en 2.5" disk. Men så er det det at større disker og 7200 rpm disker i dag er SATA.
    Er det 3.5" disk i den originalt ? Hva slags formattering skal den ha da, siden du skriver "ikke FAT", dvs hvordan formatterer man den ? Hadde kanskje vært fint å dytte inn en VelociRaptor

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

spørsmål om canal digital i NOR

Hei, Jeg har noen spørsmåler om CANAL DIGITAL NOR:
    1. Kan Jeg oprette parabol og se CD i utlandet?
    2. Hvilken software og hardware Jeg må bruke for det?
    3. Hvilken satellite Canal Digital NOR bruker?
    4. Hvilken måte Jeg må betale for det eller betale ikke)
    vær så snill svar mer kort
    takk

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av turfsurf
    Er det 3.5" disk i den originalt ? Hva slags formattering skal den ha da, siden du skriver "ikke FAT", dvs hvordan formatterer man den ? Hadde kanskje vært fint å dytte inn en VelociRaptor
    hvorfor vil du sette inn en Velocirapotor? En stillegående disk med stor kapasitet er et mye bedre valg. Western digital green power er veldig stillegående.

Sitat Opprinnelig postet av 1-2-3
    Jeg bruker Logitech Harmony 525 til denne PVR-en, og jeg opplever at det tar kjempelang tid før den slår seg av. Kanskje opptil 10-15 sekunder. Derfor må jeg sitte og holde fjernkontrollen mot PVR-en så lenge før jeg kan forlate TV-en. Og hvis jeg ikke gjør dette, så fører det til at neste gang noen skal se TV, blir TV-en slått på og PVR-en av. Tips??
    Jeg har en harmony one til dekoder, tv, mediasenter og receiver. Her trykker jeg bare på av knappen og fjernkontrollen slår av alle komponentene. Etter oppdateringen har dekoderen brukt lenger tid på å skru seg av, men det har ingen betydning for bruk av fjernkontrollen min.

Side 13 av 13 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •