Canal Digial og lisens ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av emphezis
    Kjøpte ny LCD-TV for 2-3 mnd. siden også, og er blitt fortalt av alle at dette vil medføre at jeg vil måtte betale lisens også? At butikken jeg kjøper TV'n av må rapportere til et eller annet tilsyn om at jeg nå har TV? Stemmer dette eller er det bullshito?
    Jeg har også hørt at el-butikker plikter å rapportere salg av TV'er, DVD-spillere, VHS-spillere o.l. Men har til dags dato ikke opplevd at kjøp av denne typen har utløst lisenskrav.

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg mener å ha lest på nrk sine sider at, alle butikker som selger slike produkter har rapportering ansvar. men hvor nøye det blir fulgt opp er jo en annen sak.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ennå tilgode å se at en butikk setter forhandlerlisensen sin i fare ved ikke å melde fra. Hvorvidt CD gjør det har jeg ikke formening om.. Er Get kunde - lisensbetalende og synes at fredagskvelden på NRK sammen med familien, en god Pizza med rødvin til er en tilnærmet optimal avslutning på en stressende uke :-)
    Go Johnny go go go....

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Alle som sniker seg unna betaling, gjør at det blir dyrere for de som betaler. Så enkelt er det. Dette er akkurat det samme som piratvirksomhet. Jeg tror gjerne at NRK ikke er favorittkanalen din. Men jeg kjøper ikke på at du aldri er innom et eneste program. Det spiller heller ingen rolle. Du er en snylter.:roll:
    Ja, jeg sitter anonymt å lyver på et forum ..tulling. Skulle gjerne hatt en saklig diskusjon om dette, men jeg kan ikke kaste bort tiden min på sånne som deg.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mikal69
    Ja, jeg sitter anonymt å lyver på et forum ..tulling. Skulle gjerne hatt en saklig diskusjon om dette, men jeg kan ikke kaste bort tiden min på sånne som deg.
    :wink:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •