Tidligere RiksTV kundebehandler, Ask Me Anything! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om eg hugser det neste gang eg er hjemme så skal eg sjekke det, min far brydde seg egentlig ikkje så mykje. Hans kommentar var "skal det ikke være slik?" :P er ikkje den mest teknologiske anlagte personen...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken kanal skal benyttes for oppdatering av software for CI-modulen? På min Sony TV på hytta så er det et valg for oppdatering av sw, men når jeg forsøker så får jeg beskjed om "please tune to sownload cahannel and retry..."

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xante
    Hvilken kanal skal benyttes for oppdatering av software for CI-modulen? På min Sony TV på hytta så er det et valg for oppdatering av sw, men når jeg forsøker så får jeg beskjed om "please tune to sownload cahannel and retry..."
    Software oppdateringer på IDTV-er skal skje via internett tilkobling. Har TVen din internett funksjon?

Du kan også prøve å laste ned oppdatering på Sony sin hjemmeside. Det krever at du har en USB minnepenn.

Vanligvis så er NRK beste kanalen å ha på under SW oppdatering.

Edit: Sony KDL-46W4000 har ikke noe nytt tilgjengelig av SW oppdateringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sexualpanda

Edit: Sony KDL-46W4000 har ikke noe nytt tilgjengelig av SW oppdateringer.
    Min kjære har en lignende TV fra Sony - sliter med at lyden "popper" noen dager - er det signalet eller TVen?

Benytter signal levert via fiber fra lokal leverandør. Benyttet tildligere felles antenne på tak, ingen endring på problemet, bortsett fra at bildet nå ikke "fryser" - noe det gjorde av og til.
    ...
    Parasound A21 / Dali Helikon 400mk1 / Bluesound Node2 / Samsung UE65HU7505

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sexualpanda
    Software oppdateringer på IDTV-er skal skje via internett tilkobling. Har TVen din internett funksjon?
    TV'n det er snakk om her er BRAVIA KDL-26E4000, fra 2008. Det er m.a.o. ikke snakk om noen smartTV, og følgelig ingen interntt-tilkobling. Det som er litt forvirrende er at det ser ut fra menyen at det skal være mulig å oppdatere via bakkenettet. Det er også mulig å angi at slik oppdatering skal kunne skje automatisk

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I løpet av sommeren så har jeg registrert at TV2 har begynt å tekste sendinger som også kun foregår på norsk, bl.a. TV2-nyhetene. Meget irriterende! Jeg kan gå inn i innstillingene på TV'n og slå av teksting, men da mister jeg tekstingen på alle kanalene - også de ikke-norske, der jeg ønsker teksting. Da må jeg inn og slå på tekstingen igjen. Er det bare jeg som opplever dette?

TV'n det her er snakk om er en Sony BRAVIA KDL-26E4000, og jeg kjører RiksTV via innebygget CI-modul

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Oslo
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble stille her i denne tråden....?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xante
    I løpet av sommeren så har jeg registrert at TV2 har begynt å tekste sendinger som også kun foregår på norsk, bl.a. TV2-nyhetene. Meget irriterende! Jeg kan gå inn i innstillingene på TV'n og slå av teksting, men da mister jeg tekstingen på alle kanalene - også de ikke-norske, der jeg ønsker teksting. Da må jeg inn og slå på tekstingen igjen. Er det bare jeg som opplever dette?

TV'n det her er snakk om er en Sony BRAVIA KDL-26E4000, og jeg kjører RiksTV via innebygget CI-modul

Samme skjer på min Samsung TV :/ Har ikke noe på dette foreløpig. Beklager veeeeeeeeeeldig sent svar.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •