DVB-T dekoder (Bakkenett)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question DVB-T dekoder (Bakkenett)

Heisann
    Jeg har tenkt på og skaffe meg DVB-T dekoder. Men vil ikke kjøpe riksttv sin versjon.
    Så jeg lurte på om det er noen andre her som har noen tips? Jeg vil ikke ha noe drit. Men KVALITET!

HD-Dekoder med radio. Ikke PVR. (utenlandske nettsider er ikke noe problem).
    Og det gjør ikke noe om jeg får brukt kort i den så jeg får sett på Lokal-Tv og hørt på P4.

Håper på positivt svar 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av seeggen
    Heisann
    Jeg har tenkt på og skaffe meg DVB-T dekoder. Men vil ikke kjøpe riksttv sin versjon.
    Så jeg lurte på om det er noen andre her som har noen tips? Jeg vil ikke ha noe drit. Men KVALITET!

HD-Dekoder med radio. Ikke PVR. (utenlandske nettsider er ikke noe problem).
    Og det gjør ikke noe om jeg får brukt kort i den så jeg får sett på Lokal-Tv og hørt på P4.

Håper på positivt svar 8)
    Hvilken TV har du? De fleste TVer solgt etter 2008 fungerer med RiksTV direkte. Du vil i så fall få se NRK-kanalene uten noe ekstra styr, og du må kjøpe en kortleser (CAM) for å bruke kort, hvis du vil se krypterte kanaler.

Jeg er litt usikker på om RiksTV vil parre programkortet med dekodere som er kjøpt av andre enn dem. Det at du ikke finner 50 forskjellige DVB-T dekodere på Elkjøp gjør at jeg tviler på at de gjør det. Jeg finner ingen info om dette på websiden, så jeg tror nesten jeg ville ringt kundeservice og sjekket om dette først. Hvis ikke, vil det ikke være noe poeng å fortsette jakten.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Okei, tusen takk for svar kanskje like greit og kjøpe ny tv med CAM mulighet da. Høres jo helt ypperlig ut :P Skal kun se NRK kanalene...
    Takk igjen for tips

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal kun se NRK kanalene...
    Da trenger du heller ikke noen cam.....(kun en skjerm som har DVB-T, altså innebygd tuner for bakkenett).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •