Manglende undertekst Lyse/Altibox

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
  1. #1
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Manglende undertekst Lyse/Altibox

    Er det flere der ute med fiber fra Lyse, som sliter med manglende undertekst på enkelte kanaler?
    Dette gjelder spesielt HD kanalene til Discovery, National G. Animal Planet, samt BBC kanalene.
    Jeg har hatt problemer med dette leeeenge, men får samme svar fra kundeservice hver gang; ta strømmen av dekoderen og sett i igjen.
    Ja, det hjelper, men etter en dag og to er det like ille.

    Rett før jeg bytter til parabol nå. Møkk lei :twisted:

  2. #2
    Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Er det flere der ute med fiber fra Lyse, som sliter med manglende undertekst på enkelte kanaler?
    Dette gjelder spesielt HD kanalene til Discovery, National G. Animal Planet, samt BBC kanalene.
    Jeg har hatt problemer med dette leeeenge, men får samme svar fra kundeservice hver gang; ta strømmen av dekoderen og sett i igjen.
    Ja, det hjelper, men etter en dag og to er det like ille.

    Rett før jeg bytter til parabol nå. Møkk lei :twisted:
    Ja dette problemet har jeg sett hos mine foreldre. De har den lille sorte ADB Altiboxen. Ekstremt irriterende. Mener det er mulig å trykke på portal knappen og så på TV for å få underteksten til å fungere. Det er hverfall en metode som er betydelig raskere enn å reboote dekoderen.

    Enda mer irriterende er at internet faller ut etter 24t og det kan se ut som det har sammenheng med at DHCP "lease" går ut og ikke fornyes. PC reboot hjelper ikke. Eneste som funker er å disable trådløst nett fra routeren og enable den igjen etterpå. Fikk heller ikke Altibox Chill-in til å fungere. Fikk bare beskjed om at det måtte abboneres på Chill-out så der må det også være en feil.

  3. #3
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk Mail av lyse i dag.
    De vil bytte ut hjemmesentralen min da de tror det er den som lager problemer.
    Var vist en svært gammel en som sto her.

  4. #4
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    24 timer siden de var her å bytta sentralen.
    So far, so good

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •