Altibox: Dropper BBC kanaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Altibox: Dropper BBC kanaler

Alibox har droppet to BBC-kanaler; BBC HD og BBC lifestyle - to år etter at de ble introdusert. I stedet legger de til tre underholdningskanaler til, og øker prisen (og sikkert fortjenesten).
    De som synes dette er uakseptabel bør protestere både på Altibox facebook-side og hos sin lokale leverandør.
    Og i tillegg gjøres som meg; sjekke alternativene.
    Ser at jeg sparer ca. 2.000 kroner i året på å bytt til Canal Digital. De tilbyr alle BBC-kanalene.

Det er mer enn nok underholdningskanaler - og få kvalitetskanaler. Vi burde få beholde de få som er...

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skjedd en masse positivt hos Canal Digital i vinter når det gjelder kanalutvalg og muligheter. Med mange nye HD kanaler. Nå har jeg snart mistet oversikten over alle CD nyheter. Men noe av det er 15 valgfrie kanaler i grunnpakka.
    Alt av Viasat er tilgjengelig hos CD. TV3 HD, Viasat 4 HD og alle dokumentar kanalene til Viasat i HD kan velges inn i grunnpakka. Alle Viasat Sport og film kanaler i HD. MTV HD ligger i valgfri grunnpakke, som BBC HD. Travel Channel HD, Eurosport 2 HD og Max HD ble klar denne uken. Samtidig som dem ble enige med TV2.

Neste jeg som kunde venter på er T-WE. Som ved hjelp av fjernkontrollen vil gi tilgang til ukes og månedsarkiv av programmene. Håper på enda fler HD kanaler, en blir jo aldri helt fornøyd. BBC Prime i HD er et ønske...

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Wind
    Har skjedd en masse positivt hos Canal Digital i vinter når det gjelder kanalutvalg og muligheter. Med mange nye HD kanaler. Nå har jeg snart mistet oversikten over alle CD nyheter. Men noe av det er 15 valgfrie kanaler i grunnpakka.
    Alt av Viasat er tilgjengelig hos CD. TV3 HD, Viasat 4 HD og alle dokumentar kanalene til Viasat i HD kan velges inn i grunnpakka. Alle Viasat Sport og film kanaler i HD. MTV HD ligger i valgfri grunnpakke, som BBC HD. Travel Channel HD, Eurosport 2 HD og Max HD ble klar denne uken. Samtidig som dem ble enige med TV2.

Neste jeg som kunde venter på er T-WE. Som ved hjelp av fjernkontrollen vil gi tilgang til ukes og månedsarkiv av programmene. Håper på enda fler HD kanaler, en blir jo aldri helt fornøyd. BBC Prime i HD er et ønske...

BBC Prime har vært borte lenge i Skandinavia, defor fikk vi 4 andre kanaler for noen år siden...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    BBC Prime har vært borte lenge i Skandinavia, defor fikk vi 4 andre kanaler for noen år siden...
    BBC Prime ble omdøpt til BBC Entertainment "over hele kloden". TV - B - LyngSat Address

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mente BBC Entertainment :-) Som snart må se å komme i 16:9 format snart. Utrolig at ikke store BBC har klart det ennå. Ikke mange kanaler som sender i 4:3 i dag. Til og med CNN har noen programmer i 16:9. Og BBC Lifestyle har vel også så smått kommet i gang med bredformat.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •