Fredag blir en dårlig dag for en kundemottaker hos CD.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fredag blir en dårlig dag for en kundemottaker hos CD.

For snart et halvt år siden kom det en selger fra CD på døra her. Det hadde vært noe tull med abbonementstegningen i borettslaget, noe som hadde ført til at de måtte ha nye runder og tegne abbonement med beboerne som hadde Canal Digital, og ønsket å fortsette.
    Han kunne da friste med at som plaster på såret, skulle alle som "nytegnet" få med den nye HD-PVR'en på kjøpet, noe han understreket flere ganger.
    Jeg fikk han til å bekrefte flere ganger at det var den NYE HD-PVR'en, da jeg satt med en vanlig PVR fra før av.

Jeg undertegnet ny avtale, og gledet meg til å få ny feit dekoder.
    Det gikk noen uker, og pakke fra CD kom. Det viste seg fort at den inneholdt den gamle modellen.

Jeg ringte kundeservice på CD, og fikk beskjed om at "Nei, det var ikke deres problem, de leide bare inn selgere fra et annet firma, hva selgerne sa og gjorde kunne ikke Canal Digital ta ansvar for."

Etter mye fram og tilbake, der personen hos CD viste NULL interesse for å løse saken, ble jeg lei, takket for hjelpen og la på.

Gikk å irriterte meg til tider over dette i en måneds tid, og ringte dem tilbake.
    Da snakket jeg med noen som var litt mer engasjerte, og sa de skulle ta tak i det, og ta kontakt med meg. Jeg ventet i en måneds tid, hørte ingenting.

Ringte på nytt, snakket med en svenske som la seg helt flat, beklaget på det dypeste, de skulle selvfølgelig ordne opp i dette, og ta kontakt med meg.
    Jeg hørte aldri noe mer.

Dekoderen har ligget uåpnet i eska siden jeg fikk den, siden jeg hadde regnet med jeg skulle returnere den.
    I dag tenkte jeg at jeg gadd ikke noen ny runde, kunne likegodt bare bruke den de sendte meg. Pakket den opp, og når jeg løftet den ut av eska, kjente jeg at den var veldig lett.... FOR lett for å inneholde en harddisk!

JÆVLENE HADDE ALTSÅ SENDT MEG EN GAMMEL HD-DEKODER SOM IKKE VAR PVR ENGANG!!

Så nå er krigen et faktum, i morgen får de en over snittet sint Bodøværing på tråden

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsommere om du sparka opp døra på deres hovedkontor med FBI og Tv2 Hjelper deg på slep og totalt ydmyket C.D :-D

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Report in Soldier! :-D

How did the mission go?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke stolt, men nå når jeg kom inn døra, og dekodereska sto å lyste mot meg, innså jeg at første fredag etter ferien har faktisk vært så travel at jeg har GLEMT hele Canal Digital...ops:

Nytt forsøk neste uke.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og nå, alt for lang tid etter, og utallige telefoner til CD der jeg enten har blitt lovet at noen ansvarlige skulle ta kontakt for så å ikke hlre noe mer, eller blitt blankt avvist, ringte faktisk samme selgeren som startet dette til meg i går, og skulle selge meg internett!!!
    Han fikk beskjed om hva jeg syns om metodene så langt, og han benektet selvfølgelig å ha lovet meg noe som helst, og avviste meg blankt. Siden jeg ikke husket nøyaktig beløp på det nytegningsgebyret, betydde det i hans hode det samme som at jeg ikke hadde betalt noe, og derfor ikke hadde krav på noe heller, og hvertfall siden jeg ikke hadde bestilt internett samtidig.

Han avsluttet med at jeg fikk heller ringe ham opp igjen når jeg evt fant kontrakten.

Jeg lagret nummeret hans, og i dag har jeg funnet fram kontrakten, der det tydelig står nytegningsgebyr på kr 695,- ink ny dekoder, og at jeg har internett fra annen leverandør.

I morgen blir han ringt opp, og når jeg ikke kommer noen vei med han, så ringer jeg kundeservice. Når jeg treffer veggen der, så tenker jeg jeg sier opp i drittsinne

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såh, der var mitt abbonement hos Canal digital oppsagt. Blankt avvist atter en gang, de kan ryke og reise.

Får vel prøve Altibox nå da, kan ikke bli verre enn det jeg hadde

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Såh, der var mitt abbonement hos Canal digital oppsagt. Blankt avvist atter en gang, de kan ryke og reise.

Får vel prøve Altibox nå da, kan ikke bli verre enn det jeg hadde
    Jeg har også hatt en jævlig runde med cd. Etter maaaange mnd med telefoner, så sitter jeg faktisk igjen med et halvt år med gratis 70mb Internett. Det skal nevnes at det ble fart på sakene da jeg truet med Forbrukerrådet....

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg fri for tv... gikk en uke før de kuttet, lot det gå sport i å se hvor lang tid det gikk

Edit: Og tror dere jeg var klar med ny løsning? Å neida, så nå står Vidzone på PS3'en å durer. Enrique Iglesias. På en eller annen måte føles det akkurat nå som at CD vant...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •