Strong Digital Hybrid HD PVR Receiver SRT 8965 (RiksTV) - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 226
    Intermediate Halvor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av alpejohn
    Hei,

Fikk denne boksen til jul
    Har vært fornøyd med den så lenge jeg har brukt den, den er rask og behagelig og bruke, i forhold til den gamle rikstv pvr´en.

Men hardisken i den bråker fælt syns jeg! Sitter nå ca 4 meter i fra den, tven står på med lyden lav og jeg kan høre knitring fra boksen (boksen står ved siden av tven) Jeg tar ikke opp noe nå, men den knitrer og knitrer hele tiden.
    Ganske høyt vil jeg si!

Har lest noen sider her nå om folk som er plaget med at den henger osv. Det har ikke jeg opplevd før nå nettopp, etter og ha lest her
    Jeg var inn og sjekket SW versjon (2.7. et eller annet, fikk oppdatering med en gang jeg slo på boksen), trykte Exit og ventet 5 sek før jeg skifta kanal, da stoppet alt opp og boksen restartet etter en liten stund.

Egentlig bare denne HDD knitringen jeg har noe og utsette på, for det høres faktisk veldig ille ut! :evil: Vurderte om jeg skulle skru den opp og bytte HDD til en annen en, men etter og ha tenkt meg om så burde jeg vertfall sjekke opp rundt dette først.

Fredrik
    Fikk en slik PVR i posten i går, min HD kanskje hørbar på ca 4 meter, men det er når jeg ikke har lyd på TVn, har jeg "normal" lyd på TVn hører jeg ikke HD surring, men HD vil jobbe hele tiden pga. timeshift.

Men har erfart en annen merkelig sak, min PVR er koblet direkte til TV med HDMI kabel, har opplevd flere ganger (i løpet av to dager) at TVn! går i standby for så å slå seg på igjen, dette skjer ved kanalskift på PVR ???
    Har brukt et titalls "bokser" med HDMI mot samme TV i mange år, TVn har aldri oppført seg slik før.
    Ellers virker boksen fint så langt, liker faktisk menyene også, og spesielt kanaloversikten (den med kanallogo som går vertikalt og etter at man også har trykket "i"), da kan man rask bla seg nedover kanallisten og se hvilke programmer som går de neste timene på de forskjellige kanalene, men denne listen skulle hatt en direkteknapp på
    fjerkontrollen, nå må jeg trykke fem ganger for å få opp denne liste.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Halvor
    Fikk en slik PVR i posten i går, min HD kanskje hørbar på ca 4 meter, men det er når jeg ikke har lyd på TVn, har jeg "normal" lyd på TVn hører jeg ikke HD surring, men HD vil jobbe hele tiden pga. timeshift.

Men har erfart en annen merkelig sak, min PVR er koblet direkte til TV med HDMI kabel, har opplevd flere ganger (i løpet av to dager) at TVn! går i standby for så å slå seg på igjen, dette skjer ved kanalskift på PVR ???
    Har brukt et titalls "bokser" med HDMI mot samme TV i mange år, TVn har aldri oppført seg slik før.
    Ellers virker boksen fint så langt, liker faktisk menyene også, og spesielt kanaloversikten (den med kanallogo som går vertikalt og etter at man også har trykket "i"), da kan man rask bla seg nedover kanallisten og se hvilke programmer som går de neste timene på de forskjellige kanalene, men denne listen skulle hatt en direkteknapp på
    fjerkontrollen, nå må jeg trykke fem ganger for å få opp denne liste.

Hei.

Har dessverre ingen god forklaring på problemet med TV-en din. Hva slags merke og modell er det snakk om? Skjer det hver gang du skifter kanal på mottakeren?

Kanallisten du snakker om kan du komme direkte til ved å trykke OK på fjernkontrollen og så trykke på "i" knappen.

Hilsen

RiksTV teknisk.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RiksTVteknisk
    Hei.

Har dessverre ingen god forklaring på problemet med TV-en din. Hva slags merke og modell er det snakk om? Skjer det hver gang du skifter kanal på mottakeren?

Kanallisten du snakker om kan du komme direkte til ved å trykke OK på fjernkontrollen og så trykke på "i" knappen.

Hilsen

RiksTV teknisk.
    Nei det skjer ikke hver gang jeg bytter kanal, kanskje 1 gang på 20-30 kanalskift? jeg må sjekke litt mer rundt dette
    (kanskje forsøke å Tape over IR mottak på TVn for å finne ut om det er via IR eller HDMI problemet oppstår).
    TVn er en Philips 47PFL9632D.

Ellers takk for tips ang. kanalliste, må teste det.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei det skjer ikke hver gang jeg bytter kanal, kanskje 1 gang på 20-30 kanalskift? jeg må sjekke litt mer rundt dette
    (kanskje forsøke å Tape over IR mottak på TVn for å finne ut om det er via IR eller HDMI problemet oppstår).
    TVn er en Philips 47PFL9632D.

Ellers takk for tips ang. kanalliste, må teste det.

Nytt problem: fjernkontrollen virker kun fra ca 1,5 meter unna boksen, virker som dette kom etter oppdatering av boksen,
    dette er ekstremt iriterende når man sitter ca 4 meter unna TV og boks.
    Det er ikke fjernkontrollen som er problemet, du kan fint skru på boksen når du er 5 -6 meter unna, men når jeg skal
    skru av eller skifte kanal må jeg helt inntill boksen med fjernkontrollen. Dette er så klart ett problem som oppstår 4 av 5
    ganger etter at boksen er på, altså ikke hele tiden
    Håper det kommer en oppdatering asap som fikser dette!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg håper snart at Rikstv kaller tilbake alle disse møkka receiverne. Min er totalt ubrukelige. Nå har jeg fått en farm med grasshopper i stua. Harddisken i den tikker som om bar det. Fryktelig irriterende. Dette blir bare verre og verre!

Løp og IKKE kjøp Strong Hybridmottaker er min anbefaling!

Jeg har fått nok og kommer til å bruke all min tid til å fortelle andre om hvor dårlig denne boksen er!

Nytt problem: fjernkontrollen virker kun fra ca 1,5 meter unna boksen, virker som dette kom etter oppdatering av boksen,
    dette er ekstremt iriterende når man sitter ca 4 meter unna TV og boks.
    Det er ikke fjernkontrollen som er problemet, du kan fint skru på boksen når du er 5 -6 meter unna, men når jeg skal
    skru av eller skifte kanal må jeg helt inntill boksen med fjernkontrollen. Dette er så klart ett problem som oppstår 4 av 5
    ganger etter at boksen er på, altså ikke hele tiden
    Håper det kommer en oppdatering asap som fikser dette!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette lover ikke bra! Blir det like mye tull som med grundig boksen krever jeg pengene tilbake og skaffer meg tv fra en annen leverandør. Dette tullet og useriøs greine gidder jeg ikke mer.

Min boks også tikker og skraper som ****, må være en ***** billig hardisk inni der..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med fjernkontroll

Jeg fikk også problemer med fjerkontrollen. Fant ut at det var bare når Tven var på. Konkluderte med at det var forsturrelser fra TVen. Når jeg "skjermet" med hånden virket det. Flyttet Strongen vekk fra TVen og da ble alt greit.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nytt problem

Bytter kanal. Viser tydelig at ny kanal er valgt i online display og på det blå display. Men fortsetter å vise samme kanal. Bytter fra nrk3 til 1. 2 3. osv men fortstter å vise NRK3 til den fryser helt.

Ingen respons før den skrus av og på igjen! Trodde jeg!

Men neida, når den skrus på igjen. Henger fortsatt bildet av Nrk3. Må vel fram med slegga, eller bort å ta strømmen!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Viktig spørsmål til ansvarlige hos RiksTV

CanalDigital greide å skaffe fram en greit fungerende PVR på mindre enn ETT år! (Lansert okt. 2011.)
    Og hvorfor greide aldri RiksTV å få orden på sin versjon av den samme PVR'en, etter FLERE år med store problemer?
    Vi snakker her om en boks av merke ADB i begge tilfellene, men selvsagt på to ulike tekniske plattformer.

Når RiksTV om sider bestemmer seg for å kutte ut Grundig/ADB, så lanseres nok en problemboks, denne gangen av merket Strong. Den burde kanskje snart omdøpes til Wrong.

Kan noen ansvarlige på RiksTV forklare meg hvorfor dere aldri ser ut til å lykkes sånn noenlunde med en PVR?

Ikke det? Neivel.

Eller kanskje likevel? Den som lever, får se.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bortebom
    CanalDigital greide å skaffe fram en greit fungerende PVR på mindre enn ETT år! (Lansert okt. 2011.)
    Og hvorfor greide aldri RiksTV å få orden på sin versjon av den samme PVR'en, etter FLERE år med store problemer?
    Vi snakker her om en boks av merke ADB i begge tilfellene, men selvsagt på to ulike tekniske plattformer.

Når RiksTV om sider bestemmer seg for å kutte ut Grundig/ADB, så lanseres nok en problemboks, denne gangen av merket Strong. Den burde kanskje snart omdøpes til Wrong.

Kan noen ansvarlige på RiksTV forklare meg hvorfor dere aldri ser ut til å lykkes sånn noenlunde med en PVR?

Ikke det? Neivel.

Eller kanskje likevel? Den som lever, får se.
    Jeg må også si at jeg undres virkelig over at de klarer å feile så grundig 2 ganger på rad i samarbeid med tilsynelatende seriøse aktører som Grundig, ADB og Strong. Hva problemet er, kan jeg bare gjette, men det ser ikke ut som rikstv har kompetansen som trengs for å få til dette.

I mitt regnskap har jeg fremdeles betalt for en boks med features og stabilitet som aldri har blitt levert (Grundig dtr 8860). Som kunde liker jeg ikke å bli holdt for narr, så jeg setter pris på at NRK kan tas inn uten å ha noe kundeforhold til rikstv.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå håper jeg virkelig det kommer en software-oppgradering snart. Er dritt lei av at tekst hele tiden uteblir (spesielt på TV2 men også på NRK). Må til stadighet bytte kanal og tilbake, evt. stoppe og starte avspilling av opptak for å få tilbake teksten.

Enkelte opptak går også i dass, får bare sort skjem når de skal spilles av og ingen mulighet for å spole. Opptakene står med riktig lengde og alt, men henger seg tydeligvis når de skal spilles av.

Dessuten hender det fortsatt at den henger seg og bestemmer seg for å ta en restart. Morsomt når det pågår opptak i bakgrunnen...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av jkirkebo
    Nå håper jeg virkelig det kommer en software-oppgradering snart. Er dritt lei av at tekst hele tiden uteblir (spesielt på TV2 men også på NRK). Må til stadighet bytte kanal og tilbake, evt. stoppe og starte avspilling av opptak for å få tilbake teksten.

Enkelte opptak går også i dass, får bare sort skjem når de skal spilles av og ingen mulighet for å spole. Opptakene står med riktig lengde og alt, men henger seg tydeligvis når de skal spilles av.

Dessuten hender det fortsatt at den henger seg og bestemmer seg for å ta en restart. Morsomt når det pågår opptak i bakgrunnen...
    At du fortsatt orker å holde på med dette surret. RiksTV har ettertrykkelig dokumentert, at dette klarer de ikke å få til. De har nå holdt på i flere år! Og hvis du ser på mitt forrige innlegg, så har de nok ikke tenkt å svare på mitt spørsmål. Det forunder meg ikke. For de vet ikke svaret selv.

Jeg vet fra tidligere at du vegrer deg for å bytte til Canal Digital. Det er veldig synd, for deg. Da hadde du sluppet alle problemene, og hatt det veldig mye triveligere!

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet fra tidligere at du vegrer deg for å bytte til Canal Digital. Det er veldig synd, for deg. Da hadde du sluppet alle problemene, og hatt det veldig mye triveligere!
    CD er nok uaktuelt av flere grunner. Først avtalene med TV2, selv om kanalene finnes på satelitt nå så er det ikke sikkert det varer så lenge. Det andre er at jeg akkurat har byttet kledning på huset og det er helt uaktuelt å stifte fast en hel masse nye ledninger der nå som jeg endelig har fått lagt de gamle bak kledninger.

Om jeg noensinne skulle byttet hadde det nok blitt til fiber (Altiboks eller hva de nå tilbyr her). Men det betyr igjen en ny ledning utenpå, dog i mindre format enn med parabol.

Begge løsningene fører til høyere månedskostnader.

Så jeg holder nok fortsatt en knapp på at det etterhvert dukker opp en brukbar PVR, evt. at den eksisterende fikses. Jeg synes det er rart at det ikke er gode PVRer å få kjøpt for DVB-T, når jeg hadde parabol tidligere var det et stort utvalg og jeg brukte selv en Topfield 5000. Det spiller vel liten rolle om slike er "godkjent" eller ikke så lenge de fungerer med CAM-modul ?

Nei, gi meg en skikkelig sak med (minst) 3 tunere, SSD-disk på 500GB og generelt super kvalitet, så kan jeg godt betale 7000 kroner for den.

Problemet er at alt som lages ser ut til å være billig drit, ingen lager noe ordentlig for de som gjerne betaler for kvalitet. Jeg ga 36k for TVen, kan godt bruke litt penger på PVRen også.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CD er nok uaktuelt av flere grunner. Først avtalene med TV2, selv om kanalene finnes på satelitt nå så er det ikke sikkert det varer så lenge. Det andre er at jeg akkurat har byttet kledning på huset og det er helt uaktuelt å stifte fast en hel masse nye ledninger der nå som jeg endelig har fått lagt de gamle bak kledninger.

Om jeg noensinne skulle byttet hadde det nok blitt til fiber (Altiboks eller hva de nå tilbyr her). Men det betyr igjen en ny ledning utenpå, dog i mindre format enn med parabol.

Begge løsningene fører til høyere månedskostnader.

Så jeg holder nok fortsatt en knapp på at det etterhvert dukker opp en brukbar PVR, evt. at den eksisterende fikses. Jeg synes det er rart at det ikke er gode PVRer å få kjøpt for DVB-T, når jeg hadde parabol tidligere var det et stort utvalg og jeg brukte selv en Topfield 5000. Det spiller vel liten rolle om slike er "godkjent" eller ikke så lenge de fungerer med CAM-modul ?

Nei, gi meg en skikkelig sak med (minst) 3 tunere, SSD-disk på 500GB og generelt super kvalitet, så kan jeg godt betale 7000 kroner for den.

Problemet er at alt som lages ser ut til å være billig drit, ingen lager noe ordentlig for de som gjerne betaler for kvalitet. Jeg ga 36k for TVen, kan godt bruke litt penger på PVRen også.
    Ja billig dritt er riktig ord for denne strong Hybridmottakeren. Jeg sliter noe jævlig med fjernkontrollen for tida. Må innimellom trykke 15 ganger for å få igjennom en "kommando" til denne *****boksen. Ser at det hver gang lyser en rød blink på boksen når jeg trykker fjernkontrollen. Men ingen ting skjer.

Sliter også mye med teksting. Må skru på og av teksting i hytt og pine.

Kan noen på rikstv fortelle meg, om dette er problemer bare på enkelte av disse recieverne, eller har alle disse problemene?

Om jeg hadde vist at det er min boks som er et problembarn, hadde det jo vært et forsøk å bytte til en ny. Men gidder ikke å returnere denne for å få samme møkka tilbake!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gjrono
    Ja billig dritt er riktig ord for denne strong Hybridmottakeren. Jeg sliter noe jævlig med fjernkontrollen for tida. Må innimellom trykke 15 ganger for å få igjennom en "kommando" til denne *****boksen. Ser at det hver gang lyser en rød blink på boksen når jeg trykker fjernkontrollen. Men ingen ting skjer.

Sliter også mye med teksting. Må skru på og av teksting i hytt og pine.

Kan noen på rikstv fortelle meg, om dette er problemer bare på enkelte av disse recieverne, eller har alle disse problemene?

Om jeg hadde vist at det er min boks som er et problembarn, hadde det jo vært et forsøk å bytte til en ny. Men gidder ikke å returnere denne for å få samme møkka tilbake!
    Har som du ser lenger oppe i tråden sammen PVR, min er (heldigvis) ikke så problematisk som det du beskriver, det eneste "store" problemet jeg har pr. nå, er at den må stå på en stund før fjernkontrollmottak virker som det skal
    (jeg innbiller at den jobber med ett eller annet etter påslag som tar for mye resurser, slik at den nesten ikke klarer å ta i mot fjernkontroll signaler?).
    Spoling på HD opptak er fortsatt ikke helt bra, men det virker på ett vis, har ikke noe tro på at det noen gang vil bli helt bra på denne PVR, det krever nok en mye kraftigere CPU en det som sitter i denne, men det kan jeg leve med. Jeg har heller aldri så langt hatt problemer med tekstingen.

Nå skal jeg også skrive noe positivt, oppskallering til 1080i og generell bildekvalitet oppleves betydelig bedre en den gamle Grundig boksen jeg har fra før (og en Humax som jeg også har) :-) det setter jeg pris på.

Ser noen nevner fiber, det er faktisk heller ikke noe garanti for problemfritt TV mottak, en kollega av meg har innstallert det, etter å ha hatt det noen uker begynner bildet å fryse, hakke og bildet blir firekanter, begynte på HD kanalene først, kom også samme problem på SD kanalene etterhvert. Han klager jo selvfølgelig, først viste ikke leverandøren hva det var, etter noen uker og purring kunne de fortelle at de ikke hadde nok kapasitet i sin sentral
    til alle fiberabonentene, de måtte da innstalere noe mer utstyr, mange uker har gått og det er fortsatt ikke i orden.
    Jeg skal ikke klage på mottaksforholdene der jeg bor, nedetid er vel i praksis lik 0 og de bildefeil jeg ser er komprimeringsartefakter og ikke "kringkastinsproblemer"

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har som du ser lenger oppe i tråden sammen PVR, min er (heldigvis) ikke så problematisk som det du beskriver, det eneste "store" problemet jeg har pr. nå, er at den må stå på en stund før fjernkontrollmottak virker som det skal
    (jeg innbiller at den jobber med ett eller annet etter påslag som tar for mye resurser, slik at den nesten ikke klarer å ta i mot fjernkontroll signaler?).
    Spoling på HD opptak er fortsatt ikke helt bra, men det virker på ett vis, har ikke noe tro på at det noen gang vil bli helt bra på denne PVR, det krever nok en mye kraftigere CPU en det som sitter i denne, men det kan jeg leve med. Jeg har heller aldri så langt hatt problemer med tekstingen.

Nå skal jeg også skrive noe positivt, oppskallering til 1080i og generell bildekvalitet oppleves betydelig bedre en den gamle Grundig boksen jeg har fra før (og en Humax som jeg også har) :-) det setter jeg pris på.

Ser noen nevner fiber, det er faktisk heller ikke noe garanti for problemfritt TV mottak, en kollega av meg har innstallert det, etter å ha hatt det noen uker begynner bildet å fryse, hakke og bildet blir firekanter, begynte på HD kanalene først, kom også samme problem på SD kanalene etterhvert. Han klager jo selvfølgelig, først viste ikke leverandøren hva det var, etter noen uker og purring kunne de fortelle at de ikke hadde nok kapasitet i sin sentral
    til alle fiberabonentene, de måtte da innstalere noe mer utstyr, mange uker har gått og det er fortsatt ikke i orden.
    Jeg skal ikke klage på mottaksforholdene der jeg bor, nedetid er vel i praksis lik 0 og de bildefeil jeg ser er komprimeringsartefakter og ikke "kringkastinsproblemer"
    Jeg har også problem med at boksen ikke responderer på ca 1 minutt etter at den er skrudd på., som jeg også har poengtert tidligere.Er nok sikkert riktig at den jobber med ett eller annet. Ser ut til at det samme gjelder dersom man går inn i opptaks listen, det tar fort 20 sek før noe skjer, det er veldig irriterende.

Forøvrig så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke klarer å lage softwaren slik at den har basic funksjonalitet. Alt virker så tungvint. Sortering, sletting osv. ulogiske menyer osv.

Som du sa den kanallista med logo er faktisk bra, men 2 tastetrykk for å komme dit er 1 for mye. Men den er jo heller ikke perfekt. I den burde det være mulig å scrolle videre i programmet, og så burde det komme opp detaljert info automatisk på hvert program.

Det mest fantastiske er vel fjernkontrollen og dens rekkevidde. Fjernkontroll med "kabel" kom på 70-tallet. Trodde det var litt avleggs nå i dag!

Forøvrig så må jeg vel også si at til de som maser om å bytte til noe annet, er at jeg har vært strålende fornøyd med Rikstv helt til jeg fikk denne Strong mottakeren. Det er veldig praktisk med 4 kort inkludert for å få tv 4 steder. Relativt enkelt også med en "vanlig" antenne. Det er også en stor fordel at man "kjøper" tunerne og eier de selv. De fleste andre må man jo leie for dyre summer i mnd.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det andre er at jeg akkurat har byttet kledning på huset og det er helt uaktuelt å stifte fast en hel masse nye ledninger der nå som jeg endelig har fått lagt de gamle bak kledninger.
    Masse (=mange) nye ledninger?!? Det er faktisk snakk om kun 2 standard coax kabler. Jaja, det skal ikke være enkelt.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Masse (=mange) nye ledninger?!? Det er faktisk snakk om kun 2 standard coax kabler. Jaja, det skal ikke være enkelt.
    pirke, ser ut som han har fire TVr, da er det nok helt sikkert minst 5 kabler med parabol (hvis en av TVene har PVR med 2 tunere).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jepp! Får hele pakken også!

Det burde vært mulig å lage en spilleliste, for å kunne trykke på neste opptak en gang man er ferdig med det ene. Da ville det vært mindre tungvent å vente i nesten 1 minutt for å komme seg videre (en kunne hente et glass vin eller en kopp kaffe i mellomtiden).

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pirke, ser ut som han har fire TVr, da er det nok helt sikkert minst 5 kabler med parabol (hvis en av TVene har PVR med 2 tunere).
    Det stemmer, det er TVer på 4 forskjellige steder. Det blir MANGE ekstra kabler og bokser (siden to av de nå bruker tuneren i TVen).

Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •