Strong Digital Hybrid HD PVR Receiver SRT 8965 (RiksTV) - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12
Viser resultater 221 til 226 av 226
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    @bortebom Ikke gæernt å bli kalt guru :-D (hadde nok vært like engasjert/interessert om jeg hadde hatt en annen TV-leverandør også).

Personlig hadde jeg mye større problemer meg Grundig-boksen enn boksen fra Strong, og jeg vet at for andre har det vært motsatt. Det jeg synes er litt rart, er at RiksTV bruker nesten 10 måneder på en oppdatering som for meg, knapt kan merke noen forandring fra den forrige oppdateringa.

Erfaringen med ny programvare så langt, er at gamle serieopptak nå ligger i mappen Alle opptak. Nye serieopptak legger seg riktignok i mappen Serieopptak. Men om jeg tar opp episoder enkeltvis i en serie, havner i Alle opptak, mens de med forrige versjon fremdeles havnet i Serieopptak.

EPG-feilen med dobbel og trippeloppføring av enkelte programmer i TV-guiden, er ennå ikke fikset. Heller ikke mulig å legge til tidsmargin før programstart (kun etter) ved opptak.

For meg funger spoling fint 2x-64x, både forover og bakover. Dog tar den en liten tenkepause (et par sekunder) når den kommer til 8x.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min strong funker greit nå, men den fryser av og til under kanal bytte, men kun om du blar mellom kanalene, ikke vis du bytter kanal gjennom epg eller trykker på ok for og få listen med kanaler.

Disken bråker no jævlig da..og den blå fargen i displayet er jo 100% udugelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.Er det en mulighet for å øke kapasitet for harddisk ved å kople til en ekstern via usb.Har forsøkt å kople til via USB i front på tuner.Størrelse var på 1TB.Formaterte disk på tuner,fikk beskjed om at enhet var klar til opptak.Når jeg gikk inn på enhet sto det status at den ikke var klar til opptak,tok en fabrikkinnstilling uten at dette hjalp.Noen som vet??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tor m Vis post
    Hei.Er det en mulighet for å øke kapasitet for harddisk ved å kople til en ekstern via usb.Har forsøkt å kople til via USB i front på tuner.Størrelse var på 1TB.Formaterte disk på tuner,fikk beskjed om at enhet var klar til opptak.Når jeg gikk inn på enhet sto det status at den ikke var klar til opptak,tok en fabrikkinnstilling uten at dette hjalp.Noen som vet??
    USB er dessverre bare for bruk til oppdatering av programvare på boksen, selv om det hadde vært utrolig praktisk å kunne koble til en ekstern harddisk for bruk til opptak.

Eneste måte å få mer plass, er å bytte disken som står i. Det er svært enkelt inngrep (men garantien ryker).
    Sist endret av technofranki; 11-12-2014 kl 19:09

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vedr. hakking i bilde. Jeg har hatt mye hakking på alle kanaler de siste ukene. Når jeg bytter kanal, får jeg stabilt bilde igjen. Via support hos Rikstv, fikk jeg informasjon, om at harddisken ikke bør være for full. Dette fører fort til at bildet hakker. Og jo riktig - HD var full - 100%. Slettet mange opptak og er nede på 87% i bruk nå. Så nå hakker ikke bildet lengre. Tipset fra Rikstv stemte.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mottok min Strong boks for 2 uker siden. Opplever at fjernkontrollen er bortimot ubrukelig med mindre jeg sitter 1 meter fra boksen og sikter på den! Ble ikke bedre med min Harmony heller. Andre som opplever dette?

Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •