Canal Digital kampanjen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital kampanjen

Ble oppringt av en selger for canal digital for tre uker siden ang kampanjen med den nye dvr dekoderen til 2000,-
    Sa han måtte ringe tilbake om 3 mnd siden jeg ikke var ferdig med filmkjelleren ennå.
    Men nå er jeg ferdig og vil ha det men de på canal digital kan tilby boksen for 3500,- med mindre jeg tar noe kanalpakker jeg foreløpig ikke vil ha. Er ikke samme avd. Men alle jobba i canal digital. Hur i ******* skal jeg få yak i en av de selgeren som styrer med det tru. Orker ikke vente tre mnd før han ringer opp igjen.:roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ThomasI
    Ble oppringt av en selger for canal digital for tre uker siden ang kampanjen med den nye dvr dekoderen til 2000,-
    Sa han måtte ringe tilbake om 3 mnd siden jeg ikke var ferdig med filmkjelleren ennå.
    Men nå er jeg ferdig og vil ha det men de på canal digital kan tilby boksen for 3500,- med mindre jeg tar noe kanalpakker jeg foreløpig ikke vil ha. Er ikke samme avd. Men alle jobba i canal digital. Hur i ******* skal jeg få yak i en av de selgeren som styrer med det tru. Orker ikke vente tre mnd før han ringer opp igjen.:roll:

Fikk ordnet det. Moderator kan gjerne slette tråden. Fant ikke ut om jeg kunne slette den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •