spørsmål ang. CD analog/digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

spørsmål ang. CD analog/digital

Hei..
    Hvis man har kabel-tv iform av Canal Digital Analog Grunnpakke, har man da også automatisk tilgang på digital signaler? Hvis jeg låner en CanalDigital pvr-tuner med tilhørende kort, vil jeg da kunne få inn digitale kanaler? Eller må den digitale pakken "aktiveres" fra leverandør til min addresse først?

Jeg har lånt nevnte tuner og kort av en kompis, men jeg får ikke tilgang til annet enn gratis kanalene NRK, Canal9,FoxCrime osv

Noen som har noen tanker?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

[QUOTE=gb04]Hei..
    Hvis man har kabel-tv iform av Canal Digital Analog Grunnpakke, har man da også automatisk tilgang på digital signaler? Hvis jeg låner en CanalDigital pvr-tuner med tilhørende kort, vil jeg da kunne få inn digitale kanaler? Eller må den digitale pakken "aktiveres" fra leverandør til min addresse først?

Jeg har lånt nevnte tuner og kort av en kompis, men jeg får ikke tilgang til annet enn gratis kanalene NRK, Canal9,FoxCrime osv

Noen som har noen tanker?[/QUOTE

Ring CD og spør :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de digitale signalene blir sendt ut til deg uansett om du abonnerer eller ikke. bare boksen som gjør om signalene til tv-bilder. så dekoderen skal gå ann å bruke.

hvis dekoderen ikke har blitt brukt på en stund kan du prøve å sette den på nrk1 i inntil 2 timer så kortet får oppdatert seg. hvis ikke må du ringe for å høre med CD om kortet er aktivt eller om det har blitt no tull med abonnementet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gb04
    Hei..

Noen som har noen tanker?
    Du måste flytta øver dekodern till ditt namn.
    Sedan en oppdatering som gjordes 01.11.2011 kräver uppdateringarna att att dekodern är knytten mot centralen som är närmast. Dvs, du måste registrera den i ditt eller din kompis namn, men på din adress.
    Det du ev må betala är årlig kortavgift, 299:-/år om inte din kompis står før det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •