CD kabel: Betal ekstra for TV2 HD!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CD kabel: Betal ekstra for TV2 HD!

CD kommer nå med ny kanalliste og skriver:

"Fra høsten av vil du som kunde selv kunne velge et utvalg kanaler i Grunnpakken. Vi forbereder for ny Grunnpakke ved å sortere kanallisten, slik at de kanalene som alle automatisk får tilgang til ligger først."

Jeg skjønner da at TV2 HD ikke vil ligge i grunnpakken, men er noe man vil måtte betale ekstra for, ettersom den ikke er lagt inn på kanalplass 5, der TV2 SD ligger i stedet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er så ille. Dog reserverer meg litt, da det er utrolig hva de kan finne på i pro*****ns navn :wink: (EDIT: morsomt, er vist ikke lov å skrive p-r-o-f-i-t-t-e-n-s, kunne vært litt mer intelligent dirty-word check)

Pressemeldingen for "valgfrihet uten ekstra kostnad" er her, og følgende to quotes gjør at jeg tror man fint kan velge TV2 HD hvis man ønsker (uten ekstra kostnad):
    Den nye grunnpakken fra Canal Digital Kabel-TV vil bestå av et antall faste kanaler, og en del som kundene selv velger etter eget ønske eller interesse.
    Blant annet vil kanalene som ligger i den faste delen ligge først, og det valgfrie universet deles inn etter tema.
    Antar at Underholdning, firm og musikk (TV2 HD) er en kategori man kan velge av med sin kvote av valgfrie.

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok det blir ekstra betaling for TV2 HD. Dette er nok et "takk for sist" til TV2 etter at kabelselskapene tapte retten til å forhandle pris på TV2, men i stedet må godta den diktat-prisen TV2 mener at de er verdt. (https://kabel.canaldigital.no/Global...e_23122011.pdf)

Når så kabelselskapene må distribuere TV2, men ikke Tv2 HD, ønsker nok CD-kabel å vise at TV2 faktisk ikke er så etterspurt som TV2 håper, og at de kan få inn ekstra cash på de som er villige til å betale ekstra for HD.

Selv ser jeg så lite på TV2, at betalingsvilligheten for HD varianten er veldig liten.

Tvert i mot ønsker jeg meg at alle kanaler forsvinner fra grunnpakken, da jeg egentlig kun er interessert i internett og ikke TV signalene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •