Altibox - Lyd kun fra den ene høytaleren

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Altibox - Lyd kun fra den ene høytaleren

Har nylig ferdigstilt et "tv rom" og så smått tatt dette i bruk. Da jeg for første gang skulle se på TV fra altibox i går legger jeg merke til at det kun er lyd i den ene høytaleren. Sjekker instillingene på altibox, alt greit. Har tidligere sett film så jeg vet at receiveren fungerer. Denne fungerer også fint ved spilling av musikk.

Etter å ha bladd litt rundt mellom de forskjellige kanalene kan jeg konkludere med følgende:
    -Stereolyd fra SVT HD
    -Surroundlyd fra BBC HD
    -Surroundlyd fra Discovery HD
    -Kun lyd i venstre høytaler fra de resterende kanalene jeg testet (alle HD + en del fler).

Hva i alle dager?!? Virker som om oppsettet og utstyret fungerer. For tv kanalene som har lyd kun i den ene høytaleren sier receiveren at den sender lyd i stereo. Kan ikke skjønne annet enn at Lyse (altibox) kjører sendinger hvor det ikke er lyd i høyre kanal (høytaler)?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sliter med det samme og har også sett på fb at et par av mine venner også har samme problem, fint om du poster når du har ordna det . irriterende problem

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ordner seg midlertidig når jeg restarter dekoderen. Ringte kundeservice som kunne opplyse om at dette ikke var uvanlig

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jjrckd
    Ordner seg midlertidig når jeg restarter dekoderen. Ringte kundeservice som kunne opplyse om at dette ikke var uvanlig
    Det skjer fra tid til annen,men ikke ofte. Kan ikke huske sist jeg måtte restarte min.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •