get, canal digital, viasat, altibox etc....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

get, canal digital, viasat, altibox etc....

Har nettopp kjøpt meg hus, og flytte dagen nærmer seg, men jeg trenger tv levrandør dersom jeg har vært leietaker før og parabol har vært med i prisen. Hadde vært kjekt om jeg kunne få internett også, men ikke noe must. HD opptaker er et must. Hørt mye bra og dårlig om alle, så usikker på hva jeg skal velge. Har bestandig hatt canal digital. Noen som har noen innvendinger? Anbefalinger med henhold til gode dekodere, feil osv? Bør være murlighet til og kjøre bra måte via/med forsterker.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Nevyn
    Har nettopp kjøpt meg hus, og flytte dagen nærmer seg, men jeg trenger tv levrandør dersom jeg har vært leietaker før og parabol har vært med i prisen. Hadde vært kjekt om jeg kunne få internett også, men ikke noe must. HD opptaker er et must. Hørt mye bra og dårlig om alle, så usikker på hva jeg skal velge. Har bestandig hatt canal digital. Noen som har noen innvendinger? Anbefalinger med henhold til gode dekodere, feil osv? Bør være murlighet til og kjøre bra måte via/med forsterker.
    Satelitt gir best bilde og flest HD kanaler,Viasat er blitt vedlig bra, de eneste som i dag innimellom sender "vanlige" filmer med DD 5.1 (ikke filmkanaler, men TV3 HD Norge/Sverige/DK) Get kommer som en god nr 2, Altibox har også mange kanaler, men kjenner bare en basic box, ikke HD PVR....de to siste gir deg også Internett....
    Den nye ADB boksen til CD er helt super, men kan bare gjøre ett opptak om gangen, foreløpig, kommer oppdatering...:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sjelden man kan velge leverandør av kabel-TV/fiber. Her er du prisgitt det som er i området.

Jeg ville ha valgt fiber (som Altibox) fremfor gammeldags kabel-TV (CD/GET etc.), dersom du har valget.

Bildet på satelitt og kabel er identisk. Riks-TV har strupet litt av båndbredden for å få plass til mange nok kanaler, men sender på MPEG4 som gir helt kurrant bilde uansett. Hos Riks-TV står du friere til å velge PVR i forhold til de andre.

Hva kan du velge i der du flytter?

Lars

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •