Nytt antenneuttak (GET) - spm rundt oppsett av hjemmenettverk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt antenneuttak (GET) - spm rundt oppsett av hjemmenettverk

Muligens feil forum, men fyrer løs:

Skal få et nytt antenneuttak for å kunne se tv på soverommet

I denne forbindelse skal jeg også kjøpe meg en mediespiller for å kunne se film og tv-serier lagret på stasjonær PC. I tillegg skal jeg ha en ps3 på soverom tilkoblet nett. Jeg ønsker å kjøre alt dette kablet da WIFI ofte ikke er helt perfekt til slike ting.

Spørsmålet (mer eller mindre godt formulert) blir derfor:

Kan jeg kjøre en switch rett ut fra hdpvr på soverommet og få tilgang til nettet som kommer fra stua (den andre hdpvr som er tilkoblet router), eller må jeg kjøpe homeplug Komplett.no - TP-LINK TL-PA211 PowerLine Mini Kit å kjøre dette over i en switch som videre er tilkoblet mediespiller og ps3. (orker ikke kable opp hele leiligheten)

2: Jeg trenger en billig mediespiller. Er det noen som har erfaring med Komplett.no - AC Ryan Playon!HD - uten HDD, eller bør jeg legge på noen hundrelapper og kjøre på med denne Komplett.no - Nettbutikk for datautstyr, PC, bærbar PC, TV, foto, video og spill.

Brukesområdet er KUN film og serier, og jeg driter litt i utseende da jeg allerede har en popcornhour med YAMJ kjørende i stua.

Somsagt er dette muligens feil forum, men med litt godvilje er det sikkert flere som kan hjelpe

TANK JU!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bumpidumpi

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki. Prøver NOK EN GANG

Homeplug viste seg å ikke ha god nok hastighet for streaming (endte opp med en popcorn hour a-210)

Jeg er derfor smått desperat på å finne ut følgende:

Fungerer hd-pvr på soverommet til internett hvis jeg kobler en nettverkskabel enten i "ethernet" porten eller "rj45" porten.

Internettet inn i leiligheten går fra hd-pvr i stua --> trådløs router

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •