Nesten en halv million mister TV2 kanaler.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 39
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nesten en halv million mister TV2 kanaler.

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva så?

Tv2 er på vei ned uansett. De har gått fra å være en kanal med en viss stil til å bli en tv3 søppelhybrid. Zebra viser stort sett gamle serier i ektremt dårlig kvalitet. Som Getkunde er jeg likeglad. Sport kan man finne andre steder.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Hva så?

Tv2 er på vei ned uansett. De har gått fra å være en kanal med en viss stil til å bli en tv3 søppelhybrid. Zebra viser stort sett gamle serier i ektremt dårlig kvalitet. Som Getkunde er jeg likeglad. Sport kan man finne andre steder.
    Enig! stort sett bare dritt på den kanalen.

O

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si at det bryr meg veldig lite. Fotball er best på pub uansett.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke dette vil ha en så stor innvirkning som de prøver å skape. Som sagt tidligere Zebra viser aldri noe ålreit å se på uansett. Sport er best på puben eller så har man Zumo evnt
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som irriterer er uber-arrogansen til GET. Ingen andre har vel på samme måte, gjentagende ganger, vært i "åpen" priskrangel med TV-selskapene.

Nå prøver de å bruke sportskanalen som brekkstang i håp om at abonnentenes vrede retter seg mot TV2. Men, her burde folk være våkne nok til å skjønne at de må rette all sin kritikk mot GET.

Ikke minst med bakgrunn i at GET´s argument er at Zebra er for dyr. Ok, nå er kanalen fjernet - men, for oss abonnenter - går prisen da ned? Neida, den gevinsten putter GET i lomma.:twisted:

GET vet at de har en stor del abonnenter som ikke kan bytte til annen leverandør uten videre - og det bruker de for alt det er verd. De utøver noe i retning av maktarroganse ovenfor egen kunder.
    Forferdelig synd at de har den eneste PVR-dekoderen som fungerer. Hadde det ikke vært for det så hadde de "åkt ut" som leverandør her i huset, for lenge siden.

Nå skal det vel la seg gjøre å leve uten disse kanalene. Fotball egner seg uansett best ved å ikke eksistere.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erys

Nå skal det vel la seg gjøre å leve uten disse kanalene. Fotball egner seg uansett best ved å ikke eksistere.
    Haha, good one...

Active peter123 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    380
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lowlevel
    Å der var det over for denne gang:-D

Get-kunder får beholde TV 2-kanaler - VG Nett om Media

Mvh
    Peter

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener bestemt at GET hadde gjort oss en tjeneste ved å fjerne Zebra. De kunne revet bort TV2 i samme slengen. FEM kunne de også skutt rett ut av tilbudet for min del. Fotball er ganske enkelt den mest meningløse sporten som finnes. Andre sporter er ikke stort bedre. Uansett har ikke selskaper som GET noen fremtid som kanaldiktatur. Internet kommer til å ta over slik at vi kan sette sammen helt unike kanalpakker. Og gjett! Da skal jeg ikke ha ZEBRA!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De som har fulgt med litt vet at TV2 forsøker seg på store prisforhøyelser for kabeltv.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    De som har fulgt med litt vet at TV2 forsøker seg på store prisforhøyelser for kabeltv.
    Joda, greit nok - og bra at f.eks. GET (og sikkert de andre) forsøker å demme opp mot dette.
    Det er bare måten GET agerer på - spes. mot oss - kundene.

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som irriterer er uber-arrogansen til GET. Ingen andre har vel på samme måte, gjentagende ganger, vært i "åpen" priskrangel med TV-selskapene.
    Det du skriver hadde vært riktig, hvis det var TV2 du siktet til. GET forhandlet med TV2 i julen, mens TV2 plutselig gikk høyt ut i media og prøvde å fremstille GET som en stor skurk. TV2 bestemte også som et ledd i denne propaganda-krigen å sende 2 PL kamper, slik at de håpet foppallfænsen skulle gjøre opprør.

TV2 bør kanskje tenke seg om, for i alle aviser kom det frem leserinnlegg om hvor mye søppel Zebra sender, mens kun 1 - 2 faktisk ville savne kanalen.

GET sa heller aldri opp avtalen om TV2 Sport. Det gjorde TV2 som et forsøk på pressmiddel for å få blodpris for Zebra.

Når GET nå må betale 80 kroner per abonnent i året til TV2, mot før 8 kr, Synes jeg GET burde legge TV2 som en ekstra digital betalkanal, for spesielt intereserte, slik også TV2-eide Riks-TV gjør i sin løse kanaler tilbud.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg kan velge, så vil jeg helst slippe å betale 1000kr for TV2 i året. Så mye ser vi ikke på kanalen. Det er en og annen episode, men ikke jeg vil savne. Er det en serie som er ekslusiv får en heller kjøpe den på disk.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av superman

Når GET nå må betale 80 kroner per abonnent i året til TV2, mot før 8 kr, Synes jeg GET burde legge TV2 som en ekstra digital betalkanal, for spesielt intereserte, slik også TV2-eide Riks-TV gjør i sin løse kanaler tilbud.
    En kabelnett,IPTV, bakkenett operatør kan ikke kutte ut TV2 hovedkanalen siden staten har innført "formidlingsplikt" og det kableloperatører kaller tvungen "TV2 lisens". Jeg vil anta at formidlingsplikten (betalingsplikt) også vil gjelde bakkenett/RiksTV slik at kunder ikke vil kunne velge bort TV2. Dersom det ikke innføres i bakkenettet så vil det sannsynligvis heller ikke kunne innføres i kabelnett.
    TV 2-seier i kamp om tv-millioner | kampanje.com
    - Staten innfører TV 2-lisens | kampanje.com

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riks-TV har "Fritt Valg" som en løsning. Når det er innført i bakkenettet burde det også kunne innføres i kabelnett. (Fritt Valg - RiksTV)

Selv har jeg kabel-TV fra CD ene og alene på grunn av internettilknyttning. Da blir det surt hver gang prisene stiger fordi det blir flere kanaler og kanalene stadig skal ha mer betalt.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av superman
    Riks-TV har "Fritt Valg" som en løsning. Når det er innført i bakkenettet burde det også kunne innføres i kabelnett. (Fritt Valg - RiksTV)

Selv har jeg kabel-TV fra CD ene og alene på grunn av internettilknyttning. Da blir det surt hver gang prisene stiger fordi det blir flere kanaler og kanalene stadig skal ha mer betalt.
    RiksTV har fritt valg men det blir spennede å se om TV2 inngår i fritt valg når den nye avtalen mellom staten og TV2 trer i kraft. Slik jeg forstår det så kan ikke TV2 fravelges med den nye avtalen. Det er jo i såfall det samme som at TV2 ikke lengere kan selves som en fritt valg kanal.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    RiksTV har fritt valg men det blir spennede å se om TV2 inngår i fritt valg når den nye avtalen mellom staten og TV2 trer i kraft. Slik jeg forstår det så kan ikke TV2 fravelges med den nye avtalen. Det er jo i såfall det samme som at TV2 ikke lengere kan selves som en fritt valg kanal.

Kabel Norge - Mynewsdesk

Såvitt jag förstår det, så är det alltså en lisens liknande den för NRK, som alla må betala, men ska drivas in av kabel-tv sällskapen. Och ja, att priset steg från 8 til 80. Galet. Snart kommer tv3 lisensen med, då sitter man å betalar 1000:-+ i månaden för kanaler med ren söppel.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dudeeven
    Fotball er ganske enkelt den mest meningløse sporten som finnes. Andre sporter er ikke stort bedre.
    Fotball egner seg uansett best ved å ikke eksistere.
    Dere høres ut akkurat som morra mi...
    Vet dere ikke at livet er morsommere for den som er glad i fotball?

Uansett er det vel ingen som tvinger dere til å se på...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, bare til å betale for galskapen.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Nei, bare til å betale for galskapen.
    Vel, jeg må betale for Hotell Sesar... Jeg grøsser bare jeg hører kjenningsmelodien...

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •