Get HD boks "fryser" bildet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Get HD boks "fryser" bildet

Har en vanlig Get HD boks som plutselig har begynt å fryse bildet etter noen minutters titting. Må da skifte kanal opp eller ned og tilbake til det je gså på for at det skal fortsette i noen få minutter til. Har prøvd å restarte både modem og tuner men den oppfører seg helt likt. Har vært slik i hele dag. Det var skikkelig uvær i går/natt med ihvertfall ett strømbrudd men det burde vel ikke ha noe med dette å gjøre?

Har prøvd å ringe get kundeservice men der er det F... ikke å komme igjennom..
    Har også prøvd eidsiva nett men de har stengt i dag. Noen som har hatt samme feilen selv og vet hva det skyldes? Er det boksen som har tatt kvelden bare?
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk tak i kundeservice i dag og der fikk jeg beskjed om at dette skjedde pga om routing i fibernettet deres etter uværet som har vært. Det rare er jo at det virker hos naboen ovenfor meg... Da sa de at det var tilfeldig hvem som merket dette og ikke. Prøvde tuneren hos svigers og der virket den fint så han har nok rett på kundeservicen. Men dette ble ikke prioritert fikk jeg beskjed om. Det vil med andre ord si at jeg sitter uten tv i flere dager (som jeg attpåtil betaler ganske bra for), vil det si at jeg har krav på noe som helst kompensasjon?
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •