Selge Canal Digital HD-PVR? (ikke annonse)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer xGrape sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Selge Canal Digital HD-PVR? (ikke annonse)

NB Dette er ikke en annonse

Jeg har sagt opp mitt abb. med Canal Digital og i den forbindelse har jeg en HD-PVR liggende og støve ned. I og med at denne er kjøpt og ikke leid som man f.eks. gjør hos Get så er det vel fullt lovlig å selge denne?

Ser noen på finn som skriver at "programkort følger med", men er dette i så fall lov? Er ikke programkortet knyttet direkte til mitt abb.?

Håper ikke noen tolker dette som en salgsannonse, prøver bare å få klarhet i ett par ting På forhånd takk for svar!

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan fint selge hd-pvren din kortet trenger du ikkje selge da den nye kjøper uansett på skaffe nytt kort

Dog tipper eg at du ikkje vill få så alt for mykje for denne pvren da eg rekner med at dette gjelder "problem tuneren" og dei har ein ny ein på veg.

Men som sagt ikkje noko problem og selge den til ny eier nye eieren tar bare kontakt med canal digital på 06090 så blir det fikset.

Intermediate Bobben1 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Sted
    Lunner/Hadeland
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Du kan fint selge hd-pvren din kortet trenger du ikkje selge da den nye kjøper uansett på skaffe nytt kort

Dog tipper eg at du ikkje vill få så alt for mykje for denne pvren da eg rekner med at dette gjelder "problem tuneren" og dei har ein ny ein på veg.

Men som sagt ikkje noko problem og selge den til ny eier nye eieren tar bare kontakt med canal digital på 06090 så blir det fikset.
    For parabol så skal kortet følge med når HDPVR selges men det er ikke sikkert det er det samme for kabeltv siden det ikke er samme selskap.
    Canal Digital Parabol - Eierskifte

For parabol skal det fylles ut eierskifteskjema
    http://parabol.canaldigital.no/Docum...ifteskjema.pdf

Det er nok enklest å spørre på 06090 siden det ikke behøver å være samme opplegg for kabeltv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bobben1
    For parabol så skal kortet følge med når HDPVR selges men det er ikke sikkert det er det samme for kabeltv siden det ikke er samme selskap.
    Canal Digital Parabol - Eierskifte

For parabol skal det fylles ut eierskifteskjema
    http://parabol.canaldigital.no/Docum...ifteskjema.pdf

Det er nok enklest å spørre på 06090 siden det ikke behøver å være samme opplegg for kabeltv.
    Det VAR i alle fall samme opplegg for kabeltv. Jeg kjøpte en dekoder, fikk med kortet, og sendte inn et eierskifteskjema.

Newcomer xGrape sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok like godt kontakt med CD siden det var litt tvetydige svar her, svaret ble som følger, hvis noen andre skulle lure i fremtiden

Hvis du selger dekoderen din må kortet følge med slik at ny eier kan ta over dette også. Det er viktig at ny eier kontakter oss etter at han har overtatt dekoderen slik at vi kan sende ut et eierskifteskjema.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •