Samsung- BD-D8500n/XE Blueray spiller parret med cammodul med Rikstv kort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Samsung- BD-D8500n/XE Blueray spiller parret med cammodul med Rikstv kort

Hei jeg lurer på denne bluray spilleren med harddisk å tunere.er det noen her som har prøvd den ut med Rikstv cam modul og rikstv kort å fått det til å virke bra.har lyst på denne boksen men gidder ikke å kjøpe den vis ikke alt virker som det bør.. tar i mot alle erfaringer å svar.
    Mvh.Svein:twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samme her. Ingen som har noe å fortelle?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Google is your friend:

Google

Det ser ikke ut som om denne gjør jobben slik SW er nå. Mange misfornøyde og nesten vantro brukere, som irriterer seg over dårlig brukervennlighet. Synd. Jeg hadde virkelig tro på denne. Også pga den gode og raske BD spilleren.

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter hva jeg har forstått så er det ofte kanalsøk og EPG som byr på utfordringer med disse integrerte tunerene.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RS232
    Etter hva jeg har forstått så er det ofte kanalsøk og EPG som byr på utfordringer med disse integrerte tunerene.
    Omtrent alle de danske brukerne jeg leste om i Google-treffene kommer i likhet med meg fra Sony HDD opptakere. De sliter med brukergrensesnittet for opptak av TV programmer.

"Brukergrensesnittet ser ut til å være designet av VHS-utviklere som ble lagt inn på mentalsykehus på 80-tallet" var en av kommentarene. Og den kom fra en som i utgangspunktet var positivt innstillt og virkelig har jobbet med saken. Han har også vært på hugget i forhold til SW oppdateringer, etc.

"Expert"-anmeldelsene har sett bra ut, men jeg mistenker at de bare leser brosjyren og såvidt tar i produktet.

Fikk ikke så lyst på denne nå nei.
    Det triste er at det er den eneste boksen med BD/HDD og DVB-T twintuner på markedet.

Active RS232 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bønna
    Det triste er at det er den eneste boksen med BD/HDD og DVB-T twintuner på markedet.
    Jeg har en Samsung BD-C8200 som støtter DVB-C og DVB-T. En av grunnene til at jeg ikke har prøvd å bruke denne som STB-substitutt ennå er at jeg ikke kan ta opp samtidig som jeg jeg slaver foran kopekassa.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •