Spørsmål rundt leie av film via nettet/ny dekoder fra CD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spørsmål rundt leie av film via nettet/ny dekoder fra CD

Hei,

Jeg har idag denne tv,en som jeg kjøpte for noe mnd siden : 7-serien 3D Plasma-TV – en ny dimensjon i TV-opplevelsen din PS63C7705 - Plasma-TV - TV | SAMSUNG

Kjøpte da også en 3D, bluray spiller fra Samsung , men siden jeg er helt grønn på alt sånn her kom jeg meg først på nett med tv igår.

Jeg ser da at en av applikasjonene som ligger inne fra Samsung er film leie tjenesten fra CD - GO eller hva den heter.

Med tanke på den kommende nye dekoderen fra CD så har jeg forstått at den også lar oss leie filmer via nettet.

Da jeg idag har en vanlig HD dekoder fra CD som fungerer utmerket er mitt spørsmål om jeg trenger denne i det hele tatt nå som jeg er på nett og har GO leie tjenesten inne?

Vil det bli noe annerledes når det går via den nye dekoderen? alt skal vel gjennom nettet uansett...eller?

Takker for svar

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Go appen er ikke 100% oppe å kjører enda, men den blir vel bra etterhvert. du har også sf anytime på samsung som du kan leie film fra. Tv'en din støtter også CD med cam modul. Hvorfor kjøper du ikke en cam og setter kortet til CD rett i tv'en, da slipper du unna med 1 fjernkontroll og kan legge vekk dekoderen til cd. Tv'en støtter også opptak så da har du også pvr.

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke inngående kjennskap til din tv, men hovedfordelen med å ha egen PVR-boks er at man har 2 tunere. Selvom tv'en evt har mulighet for opptak er det sjelden de har innebygget 2 DVB-C tunere, noe som jo er en stor fordel ved å kunne se på en annen digital kanal enn man tar opp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •