CanalDigital HD 104-C dårlig IR mottaker?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CanalDigital HD 104-C dårlig IR mottaker?

Jeg sliter litt med IR mottakeren min på min CD HD 104-C. Bruker en Logitech Harmony 885, men den har vært litt rusten så har byttet den ut mot en Harmony 600.

Problemet er at jeg sliter med å slå på boksen, den vil liksom ikke ta imot signalet. Så jeg prøvde da den medfølgene kontrolleren, men det hjalp heller ikke noe. Jeg må slå den på ved å trykke på selve boksen. Da fungere alt, velge kanal osv.

Det er liksom 50% sjanse om det går eller ikke. Noen med noen lignende opplevelser?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b-ill
    Jeg sliter litt med IR mottakeren min på min CD HD 104-C. Bruker en Logitech Harmony 885, men den har vært litt rusten så har byttet den ut mot en Harmony 600.

Problemet er at jeg sliter med å slå på boksen, den vil liksom ikke ta imot signalet. Så jeg prøvde da den medfølgene kontrolleren, men det hjalp heller ikke noe. Jeg må slå den på ved å trykke på selve boksen. Da fungere alt, velge kanal osv.

Det er liksom 50% sjanse om det går eller ikke. Noen med noen lignende opplevelser?
    Om du är säker på att fjernkontrollen virker (går att testa, starta din digital kamera, rikta fjernkontrollen mot kameran, tryck på knapp. Ser du ett lys, virker din fjernkontroll) måste nog dekodern bytas. Ring Canal Digital, 06090

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å slå av TV. Gjetter at IR virker fint med TV av?

Det er et kjent problem at IR mottaker er for følsom.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •