Erfaringer med radiobredbånd fra Eidsiva?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Erfaringer med radiobredbånd fra Eidsiva?

Driver å bygger nytt hus og ville være fint å slippe å grave(enda mer) opp for på koble til ved hjelp av kabel. Selv om kabel fortsatt ikke er helt utelukket.....

Her i området er det også begrenset med leverandører. Dermed står det vel stort sett mellom Telenor eller Eidsiva. Men jeg er nå rimelig lei av å betale såkalt linjeavgift til Telenor pga. mangel av fasttelefon. Denne utgjør jo ca. 600,- i året rett ut vinduet.

Noen som har noen erfaringer å meddele ang. Eidsivas radiobredbånd

Kabel er vel ikke helt utelukket ettersom det er telestolper like i utkanten av tomta, men jeg må sikkert påkobles i en eller annen sentral og ikke direkte fra stolpen?

Active Flateng sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke eidsiva men Direct Connect. Vil tro at det er noe av det samme. Sliter også med leverandører her jeg bor, og DC er de eneste som kan levere (bortsett fra Ice da, men der er det dårlig hastiget) Har 4/4 linje og den funker bra. Har hatt det i over ett år nå og tror det har vært nede 3-4 ganger bare.Kun i kort tid.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DC og Eidsiva bruker samme trådløs teknologi og frekvensbånd om jeg ikke tar feil, så jeg vil gå ut fra at opplevelsen er noenlunde den samme. Vi har Eidsiva her jeg bor men da over kabel, så det blir jo ikke sammenlignbart.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt radiobredbånd selv, ikke fra eidsiva men fra en lokal leverandør. linja var dønn stabil og med relativt god ping.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •