Canal Digital HD PVR EPG problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digital HD PVR EPG problemer

Hei

I de siste dagene så viser EPG kun de 2 neste programmene på hver kanal og ingenting mer.....noen som har opplevd noe av det samme ?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine foreldre har akkurat samme problemet og har hatt det i et halvt år. I sommer har jeg forsøkt å rette det med hjelp av kundeservice fra CD og jeg er ikke imponert. Ingen (av de 5-10 kundekonsulentene jeg har snakket med) på CD skjønner hva feilen er og jeg har fått tilsendt ny boks og nytt mottakerhode (eller hva det heter) til parabolantennen, ingenting hjelper. Er på nippet til å gi opp, og konklusjonen min er ihvertfall at jeg skal holde meg så langt unna CD som det er mulig hvis jeg noen gang får behov for paraboltv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har hatt dette. Da var det ifølge CD fortyrrelser i Oslo-området, og vi måtte få tilsendt en ny antennekabel med riktig skjerming, høres rart ut, men funker faktisk.
    Vi sliter forsatt med at EPFen går blank hver natt klokka tolv, til en eller annen gang utpå natta hvor det blir bra igjen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Interessant. Jeg har hele tiden hevdet i mine samtaler at jeg mistenkte at det var noe problem med kablene og igår fikk jeg overtalt de til å sende nye kabler og en reparatør som får fikse det for oss, får se om det hjelper. Skal forsøke å huske å oppdatere denne tråden i tilfelle andre får samme problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen

Har helt glemt å oppdatere tråden. Dette løste seg helt automatisk en drøy uke etterpå....gjorde ikke noe spes. Jeg har kabel-anlegg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •