NRK gratis via rikstv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NRK gratis via rikstv?

Mine foreldre har grundig rikstv dekoder som de bruker i båten for å få inn NRK kanalene.
    De prøvde i dag etter at dekoderen ikke har vært i bruk siden sist september.
    Fikk ikke inn noen av NRK kanalene.........
    Noen som har peiling hva som kan være galt?
    Vet ikke om det har vært noe software endringer siste 6mnd?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feil med dekoder eller probl med ant

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Mine foreldre har grundig rikstv dekoder som de bruker i båten for å få inn NRK kanalene.
    De prøvde i dag etter at dekoderen ikke har vært i bruk siden sist september.
    Fikk ikke inn noen av NRK kanalene.........
    Noen som har peiling hva som kan være galt?
    Vet ikke om det har vært noe software endringer siste 6mnd?
    Man må søke inn kanalene på nytt.....og NRK 1+2+3 er fremdeles gratis...
    Og så kan man jo sjekke hvor gode signalene er......
    Men det skulle ikke være noen problemer med å få inn NRK og resten av kanalene....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av classic46
    Man må søke inn kanalene på nytt.....og NRK 1+2+3 er fremdeles gratis...
    Og så kan man jo sjekke hvor gode signalene er......
    Men det skulle ikke være noen problemer med å få inn NRK og resten av kanalene....:-)
    Ja de hadde søkt men dekoderen fant ikke noe.......jeg får vel prøve å hjelpe
    og se om jeg finner ut noe ved neste båttur.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Ja de hadde søkt men dekoderen fant ikke noe.......jeg får vel prøve å hjelpe
    og se om jeg finner ut noe ved neste båttur.
    Riktig antenne er viktig når det gjelder det digitale bakkenettet...:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Gratis NRK

Hei og God påske!

Det har vel blitt slik at man må ha kort også til NRK-kanalene. Dette får man gratis hos en forhandler.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Fiskeboller
    Hei og God påske!

Det har vel blitt slik at man må ha kort også til NRK-kanalene. Dette får man gratis hos en forhandler.

Det har jeg ikke lest noe sted....nettopp dratt ut CAM og kort fra min TV....
    NRK er der fremdeles....:-)

På RIKSTV sin side står det:NRKs radio og tv-kanaler er fritt tilgjengelig uten programkort :-)

Det beste som er når det gjelder TV på hytta og i båt er en TV med innebygget tuner for det digitale bakkenettet...da slipper man en boks og fjernkontroll ekstra...:-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •