Altibox + bridge mode

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Altibox + bridge mode

Hei!

Jeg har et problem med altibox i bridge mode.
    Først og fremst måtte jeg sjekke med lyse om at altibox var i orden, derfor var altiboxen koblet med en tp kabel direkte til hjemmesentralen. Den fungerte helt fint.

Så har jeg sotte opp 2 NetGear N3400 routere i bridge mode. Så har jeg koblet fra direkte tilkobling fra altiboxen og koblet altiboxen gjennom router. Det fungerete helt fint.

Etterpå har jeg koblet fra strømmen på altiboxen og bærte den og routeren der den skal være. Jeg koblet alt på. Altiboxen har gått gjennom godkjennings prosessen, den med 5 prikker på skjermen. Så har den begynt å oppdatere TV-portalen. Etter at det er gått 120 sekunder har skjermen blitt svart og jeg får beskjed om at TV-portalen er ikke tilgjegelig. Jeg kan ikke se på noen kanaler i det hele tatt.

Noen som har en løsning eller noen tips?

På forhånd takk!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror at du ikke kan kjøre Alitbox TV signal gjennom en router og trådløst, i alle fall er det ikke rett fram.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trådløs TV med Altibox

Hei!
    Har nettopp løst et langvarende og irriterende problem med ikke å ha fått TV-signalene fra Altibox-sentralen trådløst til en Altibox-box (sic!). Med god bistand med råd om utstyr, konfigurering og support fra Snorlaus.no er saken løst. Takk for god bistand, Andreas! :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •