NRK-kanalen mangler?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NRK-kanalen mangler?

Hei,

kjøpte nettopp et Finlux 24 LED-TV for å ha i båten "finlux 24flhx88lvu".
    Dette er godkjent for NRK-bakkenett og RiksTV. Det har innebygd DVD og MPEG4.
    Jeg har nå tatt et kanalsøk og jeg får inn over 40 kanaler som er "låste". TV2 Canal+, discovery etc, etc,.
    Dette er vel og bra, men jeg hadde tenkt å bruke det uten kort og altså kun bruke NRK-Gratis kanalene.
    NRK dukker ikke opp i kanallisten. Er det noe jeg gjør galt? Trodde at når en først fikk inn kanaler på bakkenettet så fikk en inn alle?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Marulf
    Hei,

kjøpte nettopp et Finlux 24 LED-TV for å ha i båten "finlux 24flhx88lvu".
    Dette er godkjent for NRK-bakkenett og RiksTV. Det har innebygd DVD og MPEG4.
    Jeg har nå tatt et kanalsøk og jeg får inn over 40 kanaler som er "låste". TV2 Canal+, discovery etc, etc,.
    Dette er vel og bra, men jeg hadde tenkt å bruke det uten kort og altså kun bruke NRK-Gratis kanalene.
    NRK dukker ikke opp i kanallisten. Er det noe jeg gjør galt? Trodde at når en først fikk inn kanaler på bakkenettet så fikk en inn alle?
    Kanalene i det digitale bakkenettet ligger i "klumper" eller muxer som det heter...og har du ikke riktig antenne, eller bor litt kjelkete til så kan du få
    inn noen muxer, men ikke alle....
    så det er bare å prøve igjen og flytte antnnenen din....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •