IPTV fra Homebase med LOS fiber

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

IPTV fra Homebase med LOS fiber

Heisann!

Spørsmålet mitt eller kall det undersøkelsen er myntet helst på sørlendinger som har LOS fiber men jeg tar gjerne imot andre tilbakemeldinger på Homebase IPTV fra andre steder i landet også.

Men hva mener dere som bor i eller rundt Kristiansand som har LOS fiber og Homebase som TV leverandør? Holder det mål?

Holder på å bygge nybygg på Justneshalvøya og tror faktisk jeg ikke har noe valg til TV leverandør. Noen som vet?

Hørte forresten rykter om at GET har kjøpt Homebase... Kanskje til og med TVNorge MAX kommer snart til Homebase da.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Homebase

Vi fikk Homebase her i Borettslaget i dag, resultatet ble vel som forventet, en liten oppsummering :

Internett : 24/10 (får 25/11) på Itavisen's speedometer (veldig bra)
    TV Portal :
    Negativt :
    Alt går via deres servere, det meste er tregt i bruk, man kan ikke spille inn fra HD kanaler (noe som er helt uforståelig for meg, dette er et must for en leverandør som skal overleve i markedet), foreslår at de bytter navn til SDPVR istedet for HDPVR.
    Hele greia har en tendens til å henge seg opp.
    Ingen mulighet for serieopptak (steinalder)

Positivt :
    Man kan sette det meste av innhold opptak uansett hvor man er via mobil og internett og uavhengig om man har anlegget på hjemme.

På en skala fra 1 til 6
    Internett : 6
    TV Portal : 2
    Websider : 2

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ai ai, som fryktet så er ikke TV biten det som overbeviser... Å ikke ha mulighet for serieopptakk samt ustabilitet er det jeg fryktet mest.

Men en positiv ting er vel at du kan ta opp på en haug med forskjellige kanaler på en gang?

Lurer også på om det er LOS fiber du sitter med?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi holder til i Oslo og er tilknyttet Multinett, ble en liten downer å gå fra Get til Homebase, ikke like smerteftitt med navigasjon osv, billed kvaliteten er bra dog, men opptak fra HD kanaler og Serie opptak som mangler er et must, derfor er jeg glad at vi har beholdt Rikstv i tillegg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •