Canal Digital signerer kjempekontrakt med WiMP - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 39 av 39
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lommerusk
    Nå kan man logge inn hos cd og få wimp gratis
    Hvor ligger den Wimp dealen da?. Jeg finner ikke noe på Minside enda så kanskje jeg må vente litt til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant den på høyre side på Minside.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lommerusk
    Jeg fant den på høyre side på Minside.
    Ok, da har nok den ikke ankommet her enda så jeg får bare vente litt til, har et premium abb fra før så det er ikke så farlig vet du.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hva som gjør at noen får og noen ikke får? Har CD satelitt, og har ikke fått opp noe på Min Side.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SM411
    Noen som vet hva som gjør at noen får og noen ikke får? Har CD satelitt, og har ikke fått opp noe på Min Side.
    Jeg har meldt dem og det er på vei og vi skulle få en mail når dette var på plass, men får vel bare vente men det skulle skje noe tidlig i mai mnd.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått Wimp fra Canal digital, i tillegg får jeg gratis tippeligaen pga jeg har maxi linjen. Må si jeg begynner å bli bra fornøyd med canal digital etterhvert.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på en liten ting. Jeg tenkte å gå for family delen av wimp som gir opp til tre brukere, men ser der står at de ikke kan bruke den samtidig, bare en av gangen. Kan dette stemme? Da er det jo ingen vits i å betale mer når bare en kan bruke av gangen.

Noen erfaringer her?

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj, dette viste jeg ikke om, og jeg hadde tenkt og går for family greia. Er det ikke noen som kan si om dette stemmer eller ikke?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Oj, dette viste jeg ikke om, og jeg hadde tenkt og går for family greia. Er det ikke noen som kan si om dette stemmer eller ikke?
    Kontakt Wimp på Facebook ?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har skrevet på facebook til de nå.

Det står følgende inne på Canal Digital under de forskjellige alternativene:

"Premium Family gir deg og inntil 2 brukere tilgang til WiMP på laptop, PC, Mac, mobil og andre mobileenheter. Du kan laste ned WiMP på flere PCer men bare bruke en av gangen. Premium Family koster 129,- /mnd."

Dette er hva som kommer når jeg velger Premium Family, men vanskelig å finne ut om dette gjelder en pålogging per bruker, eller en pålogging per abonnement.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Lurer på en liten ting. Jeg tenkte å gå for family delen av wimp som gir opp til tre brukere, men ser der står at de ikke kan bruke den samtidig, bare en av gangen. Kan dette stemme? Da er det jo ingen vits i å betale mer når bare en kan bruke av gangen.

Noen erfaringer her?
    Nå kjenner jeg ikke CD, men jeg vil tro Wimp er likt for alle. Naturlig nok kan bare én bruke Wimp om gangen, ellers så ville plutselig "halve" norge bruke Wimp på en konto. Alt er jo lagt opp til hver bruker lager sine spillelister osv, men det er jo ikke noe i veien for at kona lager sine spillelister på samme konto.

MEN det finnes flere løsning som gjør at flere brukere kan bruke én konto samtidig, men det er forbeholt at det streames fra samme hustand. Hvis man invisterer noen kroner i Logitech Squeezebox eller Sonus, alt etter som hvor mange du kjøper, så kan disse kjøres separat på én konto.

Edit: Det er utrolig kjekt hvis du har to stuer og kansje et bad du har lyst til å ha musikk på.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Nå kjenner jeg ikke CD, men jeg vil tro Wimp er likt for alle. Naturlig nok kan bare én bruke Wimp om gangen, ellers så ville plutselig "halve" norge bruke Wimp på en konto. Alt er jo lagt opp til hver bruker lager sine spillelister osv, men det er jo ikke noe i veien for at kona lager sine spillelister på samme konto.

MEN det finnes flere løsning som gjør at flere brukere kan bruke én konto samtidig, men det er forbeholt at det streames fra samme hustand. Hvis man invisterer noen kroner i Logitech Squeezebox eller Sonus, alt etter så mange du kjøper, så kan disse kjøres separat på én konto.
    Og hva er da vitsen med å kjøpe følgende tjeneste som tilbyr tre brukere tilgang?

""Premium Family gir deg og inntil 2 brukere tilgang til WiMP på laptop, PC, Mac, mobil og andre mobileenheter. Du kan laste ned WiMP på flere PCer men bare bruke en av gangen. Premium Family koster 129,- /mnd."

Skjønner jo at en vanlig bruker bare kan være pålogget et sted, nettopp av den grunn du nevner, men nå gjelder dette familie tilbudet deres.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og hva er da vitsen med å kjøpe følgende tjeneste som tilbyr tre brukere tilgang?

""Premium Family gir deg og inntil 2 brukere tilgang til WiMP på laptop, PC, Mac, mobil og andre mobileenheter. Du kan laste ned WiMP på flere PCer men bare bruke en av gangen. Premium Family koster 129,- /mnd."

Skjønner jo at en vanlig bruker bare kan være pålogget et sted, nettopp av den grunn du nevner, men nå gjelder dette familie tilbudet deres.
    Tja, det kan være fordeler. Jeg har bare én bruker, dvs når jeg bruker wimp når jeg ikke er hjemme så vil kona ikke kunne bruke dem tre Squeezeboxene hjemmet, eller visa versa. Hadde vi hatt to brukere så ville ikke dette vært noe problem, da kunne kjærringa spilt musikk i hele huset mens jeg brukte min egen tilgang et annet sted. Ellers så kan jo begge være ut på forskjellig steder, da kan jo begge høre på sin musikk...

Men hvis tanken deres er kun å høre musikk hjemme, så vil jeg seriøst vurdert kun én bruker og invistert i noen SB'er eller Sonus.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Tja, det kan være fordeler. Jeg har bare én bruker, dvs når jeg bruker wimp når jeg ikke er hjemme så vil kona ikke kunne bruke dem tre Squeezeboxene hjemmet, eller visa versa. Hadde vi hatt to brukere så ville ikke dette vært noe problem, da kunne kjærringa spilt musikk i hele huset mens jeg brukte min egen konto et annet sted.

Men hvis tanken deres er kun å høre musikk hjemme, så vil jeg seriøst vurdert kun én bruker og invistert i noen SB'er eller Sonus.
    Det er jo det jeg spør om, men kan en med familie tjenesten bruke wimp på tre steder siden en får tre brukere, tross for at det står det bare kan være en pålogging av gangen? Er denne ene påloggingen per bruker eller per abbonement?

Har alt SB, men vil ha wimp på mobilen til tre i husstanden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo det jeg spør om, men en med familie tjenesten bruke wimp på tre steder siden en får tre brukere, tross for at det står det bare kan være en pålogging av gangen?

Har alt SB, men vil ha wimp på mobilen til tre i husstanden.
    Aha... my bad... Ja, jeg skjønner, som du sier så virker det litt rart....
    Med ett abbonnemet så kan jeg jo logge meg på hvilken som helst pc, og ha opptil 5 telefoner med offline... så hva poenget blir med familiytjeneste så lenge bare én kan være tilkoblet er for meg et mysterium...

Edit: jeg missforsto i mitt forrige innlegg, svaret der er muligens missvisende.

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om iPad virker på denne gratis dealen med canal digital?

Fikk min på pc nå nylig og det funker kjempebra, men iPad2 kommer til uka, og hadde vært digg om denne også kunne brukes til wimpen!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk min på pc nå nylig og det funker kjempebra, men iPad2 kommer til uka, og hadde vært digg om denne også kunne brukes til wimpen!

Intermediate LarsGr sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    1,947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v

Du må oppgradere til premium abonnement.. Koster kr. 49,- pr mnd.. Vel anvendte penger...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må være en selvfølge at 3 pers kan logge seg på samtidig, de kaller det tilleggsbrukere.
    Skal nok egentlig stå at med Basic kan du laste ned WiMP på flere PCer men bare bruke en av gangen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •