Ny Canal Digital HD PVR ADB 5720CDX for Kabel-TV - Side 34

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 34 av 43 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... SisteSiste
Viser resultater 661 til 680 av 846
  1. #661
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    I morgen

    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Det vil vi finne ut på torsdag, enten blir alt bedre eller så eksploderer boksen, eller kanskje oss
    Hehe. Må ærlig si at jeg ikke har troen på at dette noen gang blir fikset, uansett hvor mange oppdateringer. Vi er nok for få som har gitt beskjed til Canal Digital om akkurat dette problemet.

  2. #662
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    t
    Sitat Opprinnelig postet av fotan
    Det kan du se Niels har også his du leser under innlegget hans:wink:
    Virker som en vanlig feil for parabol-folket. Men ikke sett mange med kabel som opplever den feilen.. Når fikk dere boksen?

  3. #663
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Arendal
    "Bedre feilmeldingstekst dersom ett opptak blir delvis tatt opp ved opptakskonflikt"

    Eh, hva med en tydelig advarsel når man programmerer opptak slik at konflikter ikke oppstår?

    Jeg ser virkelig frem til ny software nå.
    Jeg har liksom blitt sittende med svarteper siden det var jeg som insisterte på at vi måtte bytte ut de elendige Sagem boksene med de nye "feilfrie" ADB boksene.

    Kona er ikke så imponert over ADB boksen for å si det mildt:wink:
    Sånn jeg tolker den "fiksen" så er det nettopp det som kommer, en tydelig advarsel..

    Er HORVER av folk her som hardnakket påstår at det ikke er pga program konflikt at opptakene blir delvis, eller ikke tatt opp..

    Men det folk ikke skjønner er at denne ADB boksen er helt på tryne sånn den er nå, ..

    Så jeg gleder meg VELDIG over den setningen der med lovord!

  4. #664
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Merkelig at noen folk fremdeles bruker serieopptak når det har vært kjent i lange tider at der er problem. Bruk heller manuelt tidsopptak med repetisjon og 5 minutter tidlig start så går det greit
    Word!

  5. #665
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av åttitre
    Make that two!
    Får dette på Viasat 4 også jeg.. Men der fungerer det ikke å "strekke" ..

    Men de måtte jo komme med noen nye feil, nå som de retter opp noen av de gamle..

    (Er til å bli småkvalm av..)

  6. #666
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvem de?

    Feilen på TV3 skyldtes TV3, ikke ADB-boksen.....kan hende Viasat 4 også har blitt rammet av samme tekniske feil...

  7. #667
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Hauppauge HD-PVR

    Er spent på om oppdateringen nå vil gjøre det mulig å hente ut opptak vha Hauppauge HD-PVR, slik det er med Sagem-boksen. Og som er grunnen til at jeg fortsatt bruker den gamle, mens den nye støver ned.

  8. #668
    Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da var oppdateringen på plass og alt ser ut og virke helt fint :-D

    Spille inn 2 program og samtidig se på et tredje (blant de som er markert med hvitt i kanallisten) funker.

    WIMP ser også meget bra ut, søk med fjernkontrollen er faktisk mye enklere enn jeg fryktet :wink:

  9. #669
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Rolle
    Da var oppdateringen på plass og alt ser ut og virke helt fint :-D

    Spille inn 2 program og samtidig se på et tredje (blant de som er markert med hvitt i kanallisten) funker.

    WIMP ser også meget bra ut, søk med fjernkontrollen er faktisk mye enklere enn jeg fryktet :wink:
    Lastet du ned software-oppdatering selv, eller gjorde Canal Digital det for deg (altså automatisk oppdatering)?

  10. #670
    Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondlk
    Lastet du ned software-oppdatering selv, eller gjorde Canal Digital det for deg (altså automatisk oppdatering)?
    Jeg gikk inn på innstillinger og søkte etter oppdatering rett etter 15:00 da kom den med en gang :-D

  11. #671
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har nå lastet ned oppdateringen selv, tok 5-10 minutter. Men ser at Canal Digital fortsatt har forbedringspotensiale... Får håpe det ikke blir mye feil med 2 samtidige opptak, så lenge de ikke hadde orden på alle enkeltopptak heller.

  12. #672
    Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Oppdatering gikk fint her. Alt ser OK ut, men skal melde i fra om det forekommer noen problemer. Spennende å se om dobbeltopptak fungerer.

  13. #673
    Newcomer Niels sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gikk fint her også. Har bare rukket å teste Wimp sålangt. Har hatt mye opptaksproblemer de siste dagene som forhåpentlig er rettet opp nå.

  14. #674
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vi opplever nok support hos Canal Digital noe ulikt, men hører egentlig teknisk support på deres henvendelser om problemer med opptak og endringsønsker?

    For min del kunne jeg godt tenke meg å fått mer kjennskap til endringsønsker fra andre brukere. Kan ikke annet enn å forstå at et slikt forum ville vært bra for både brukerne og Canal Digital, en slags felles vei til målet for et bedre produkt?

    Dagens uorganiserte Facebook-"forum" er dessverre en uorganisert blanding av både parabol- og kabelkunder, og med så stor variasjon i type henvendelser, gir dette "forumet" ingen langsiktig nytteverdi for min del i hvert fall.

    På chat'en til Canal Digital er det også tilfeldig hvem man treffer og hvilket svar man får. Det synes også å være vanskelig å få til forbedringer den veien.

  15. #675
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har oppgradert nå. Og i toppen av opptaks listen fant jeg over 20 "opptak uten tid" ..

    Mon tro det er disse som har vert i konflikt med de faktiske opptakene?

    Skal nå i hvert fall slette alle sammen...

    Andre som oppdaget det samme?

    Hva er greia?

  16. #676
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Sitat Opprinnelig postet av trondlk
    Vi opplever nok support hos Canal Digital noe ulikt, men hører egentlig teknisk support på deres henvendelser om problemer med opptak og endringsønsker?

    For min del kunne jeg godt tenke meg å fått mer kjennskap til endringsønsker fra andre brukere. Kan ikke annet enn å forstå at et slikt forum ville vært bra for både brukerne og Canal Digital, en slags felles vei til målet for et bedre produkt?

    Dagens uorganiserte Facebook-"forum" er dessverre en uorganisert blanding av både parabol- og kabelkunder, og med så stor variasjon i type henvendelser, gir dette "forumet" ingen langsiktig nytteverdi for min del i hvert fall.

    På chat'en til Canal Digital er det også tilfeldig hvem man treffer og hvilket svar man får. Det synes også å være vanskelig å få til forbedringer den veien.

    Det er helt ufattelig at CD ikke har ett eget forum som du beskriver.

    Men de sparer vel noen kroner på å ikke ha slikt..

  17. #677
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av G0MP
    Jeg har oppgradert nå. Og i toppen av opptaks listen fant jeg over 20 "opptak uten tid" ..

    Mon tro det er disse som har vert i konflikt med de faktiske opptakene?

    Skal nå i hvert fall slette alle sammen...

    Andre som oppdaget det samme?

    Hva er greia?
    Jeg fikk også opp noen sånne opptak uten tid. ---...--- stod det bare.

    Slettet dem, og skjønte også lite av hvor disse "opptakene" kom fra

  18. #678
    Newcomer G0MP sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondlk
    Jeg fikk også opp noen sånne opptak uten tid. ---...--- stod det bare.

    Slettet dem, og skjønte også lite av hvor disse "opptakene" kom fra
    Så litt på hva de var, og det ser ut som det er de serie opptakene som bare ikke har blitt tatt opp.. Husker jeg gikk glipp av mange episoder av nissene på låven .. Og de lå i den listen av "---.----" opptakene..

  19. #679
    Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av G0MP
    Jeg har oppgradert nå. Og i toppen av opptaks listen fant jeg over 20 "opptak uten tid" ..

    Mon tro det er disse som har vert i konflikt med de faktiske opptakene?

    Skal nå i hvert fall slette alle sammen...

    Andre som oppdaget det samme?

    Hva er greia?
    Jeg fant også noen av dem. Det var serieopptaksprogrammeringer som ikke hadde plukket opp noen ny episode. På Sagem ble slike liggende synlige så det var enkelt og slette de etter hvert. Men på ADB ble de liggende usynlige i bakgrunnen før oppdateringen, håper slike forblir synlige fremover.

    Skulle ikke forbause meg om dette var noe som forårsaket konflikter og uferdige eller missete opptak

  20. #680
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av G0MP
    t

    Virker som en vanlig feil for parabol-folket. Men ikke sett mange med kabel som opplever den feilen.. Når fikk dere boksen?
    Jeg fikk den levert rett før jul Får håpe det blir bedre på fræddan

Side 34 av 43 FørsteFørste ... 4 14 24 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •