Forbrukerfiendtlige Get

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forbrukerfiendtlige Get

Hva er greia med at Get fremdeles nekter å tilby kundene sine valgfrihet? Hvorfor må vi på død og liv bruke Get sine standardiserte dekoderbokser? Jeg gidder ikke å starte en lang diskusjon om hva som er galt med disse ”boksene”, men valgfrihet har aldri skadet forbrukerne. De fleste med en moderne TV har dessuten en dekoder de kunne benyttet i stedet. Mange har også en PC stående under TV-en, som fint kunne erstattet ”boksen”.

Begynner å bli mektig lei av Get som vekselvis svarer at de ”jobber med å tilby CAM” og senest i dag svarer at de ”har ingen planer på nåværende tidspunkt å lansere CAM-moduler for bruk i tv-apparater. Get velger å benytte seg av egne dekodere for dette.” Hadde jeg kunnet skiftet kabel-TV leverandør hadde jeg gjort det i dag. Men som en monopolist finnes det tydeligvis ingen grenser for hvor arrogant det går an å være.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Get

GET er veldig bra på leveranse av stabile og bra tjenester, men ikke på kundevennlighet, vi har hatt GET her i borettslaget lenge og er veldig fornøyd, nå har nettet vårt (som forøvrig er et av Norges største) åpnet for fri konkurranse, dette likte ikke GET og har derfor valgt å stenge oss ute sålenge nettet vårt tilbyr fri konkurranse, deretter har GET gått direkte på kunder igjen for å opprette sitt eget lukkede nett samt gått til oppkjøp av leverandør(er) i det konkurrerende nettet, der har vi GET!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •