NorskFibernett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

NorskFibernett

NorskFibernett (som blandt annet tidligere bestod av Asker og Bærum Fibernett og Tønsberg Bredbånd) er kjøpt opp av Telenor.

Noen som vet noe om hvilke planer telenor har for den fiberen og de kundene de har kjøpt? NorskFibernett har ca. 4000 kunder, og blitt utbygd som en konkurrent til CanalDigital Kabel-TV. Dermed får vi kanskje en situasjon der Telenor konkurrerer med Telenor på Fiber, Koaks og VDSL...

For mitt hus er linjelengde for lang til å få ADSL, det er ikke kabel-TV innlagt, men NorskFibernett har en kveil med fiber som stikker opp av gresset fra stolpen i hagen. Har prøvd å få koble meg til, med de har hitil ikke vært interessert i nye kunder.

Håper Telenor har hyggelige planer for fiberen og nye potensielle kunder.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av superman
    NorskFibernett (som blandt annet tidligere bestod av Asker og Bærum Fibernett og Tønsberg Bredbånd) er kjøpt opp av Telenor.

Noen som vet noe om hvilke planer telenor har for den fiberen og de kundene de har kjøpt? NorskFibernett har ca. 4000 kunder, og blitt utbygd som en konkurrent til CanalDigital Kabel-TV. Dermed får vi kanskje en situasjon der Telenor konkurrerer med Telenor på Fiber, Koaks og VDSL...

For mitt hus er linjelengde for lang til å få ADSL, det er ikke kabel-TV innlagt, men NorskFibernett har en kveil med fiber som stikker opp av gresset fra stolpen i hagen. Har prøvd å få koble meg til, med de har hitil ikke vært interessert i nye kunder.

Håper Telenor har hyggelige planer for fiberen og nye potensielle kunder.
    Dersom telenor er som staten så vil vel det komme 10-20 folk for å inspisere hagen, også koble alt ned. Riktig nok over en periode på 2-5 år.

Jeg antar du har lest dette:

Telenor vil nå starte tilrettelegging av de lokale tekniske løsningene som kreves, og inntil videre vil kundens tjenester og abonnementsforhold føres videre hos Norsk Fibernett.

Kundene vil motta et brev med informasjon om hvilke muligheter dette vil gi dem og hvilke tidsplaner Telenor har for deres lokale områder. Telenor ser frem til å overta den nye kundegruppen, og vil tilby gode og konkurransedyktige TV og bredbåndsløsninger.

Eventuelle spørsmål rettes til Glenn Nøstdahl, Styreleder Norsk Fibernett AS, tlf 40411111 eller mail glenn@norskfibernett.no
    Ring til både teleN og Norsk Fibernett
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •