Rare meldinger på Grundig 8860

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
  1. #1
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Angry Rare meldinger på Grundig 8860

    Jeg får denne meldingen rett som det er når jeg gjør opptak av serier:
    reservasjonen blir gjennomført dersom programmet blir sendt.
    Hva kommer dette av? Det blir ofte ikke noe av opptakene, de blir ufullstendige. Grundig er en drittuner. Er det noen som har tips til hva som kan være feil?

  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fiskeboller
    Jeg får denne meldingen rett som det er når jeg gjør opptak av serier:
    reservasjonen blir gjennomført dersom programmet blir sendt.
    Hva kommer dette av? Det blir ofte ikke noe av opptakene, de blir ufullstendige. Grundig er en drittuner. Er det noen som har tips til hva som kan være feil?
    Det er flere av oss som kjenner igjen dette!
    Det flere feil i den siste oppdateringen, blandt annet problemer med EPG.
    RiksTV har sendt ut denne meldingen til noen av oss:

    Midlertidige løsninger for dette kan være som følger:
    Ikke bruk EPG når du skal ta opp, gjør dette heller manuelt(sånn når du skriver inn dato og tidspunkt).
    Deaktiver automatisk digital tekst tv:
    MENU-->DINE VALG-->VIS VALG-->APPLIKASJON AUTOSTART-->AV
    Dersom du ønsker å bruke denne applikasjonen, kan du reaktivere den ved å trykke på APP knappen på NRK.
    Avinnstallere Alltid Underholdning:
    MENU-->INNSTALLASJON-->FABRIKKINNSTILLING-->AVINNSTALLERE PUSH VOD-->JA.
    Mottakeren jobber konstant med å laste ned og sjekke nytt innhold,
    og dersom du ikke ønsker å abonnere på Alltid Underholdning per dags dato, kan dette hjelpe.


    Se forøvrig tråden om: Hakket opptak på Grundig 8860.

  3. #3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er desverre enig at denne Grundigen er blitt en drittuner. Den var bra før oppdateringen i desember men nå er den bortimot ubrukelig. Kan ikke stole på at den faktisk tar opp det den skal og den er blitt frustrerende treg i bruk. Den kan bli bedre/raskere dersom du bytter ut harddisken men jeg mener det ikke er min jobb å fikse produktet selv for egen regning. Skal prøve å heve kjøpet på dette elendige produktet!

  4. #4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Spirit of Sound
    Er desverre enig at denne Grundigen er blitt en drittuner. Den var bra før oppdateringen i desember men nå er den bortimot ubrukelig. Kan ikke stole på at den faktisk tar opp det den skal og den er blitt frustrerende treg i bruk. Den kan bli bedre/raskere dersom du bytter ut harddisken men jeg mener det ikke er min jobb å fikse produktet selv for egen regning. Skal prøve å heve kjøpet på dette elendige produktet!

    min tuner har også vært på bærtur etter oppdateringen - men Rikstv sendte omgående ny da jeg tok kontakt. Nå er problemet at den tydeligvis er et hdcp-problem med min Denon 4308 - for den nekter å levere lyd og bilde via hdmi - må koble direkte i tv'en for å få bilde. Irriterende...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •