Tv signaler fra NextGenTel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv signaler fra NextGenTel

Håper denne ikke er feil plassert.

Heisann folkens. Jeg bestilte Bredbånd fra NGT i dag, og fikk ett tilbud om å få 18tv kanaler for 100,- i mnd. Om jeg fikk det til den prisen pga jeg er student, eller om det er pga en kamanje de kjører vet jeg ikke.

Men det jeg lurer på, om det er noen som har erfaring om å ha tv signaler fra NGT.

I dag har jeg Riks-Tv, og vær gang det regner eller snør (det regner jo aldri i Bergen :P) så faller de fleste kanalene ut. Skulle tro at Tv2 ikke ville falle ut siden de sitter i Bergen og det gjør jeg også, men det gjør de.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelsand
    Håper denne ikke er feil plassert.

Heisann folkens. Jeg bestilte Bredbånd fra NGT i dag, og fikk ett tilbud om å få 18tv kanaler for 100,- i mnd. Om jeg fikk det til den prisen pga jeg er student, eller om det er pga en kamanje de kjører vet jeg ikke.

Men det jeg lurer på, om det er noen som har erfaring om å ha tv signaler fra NGT.

I dag har jeg Riks-Tv, og vær gang det regner eller snør (det regner jo aldri i Bergen :P) så faller de fleste kanalene ut. Skulle tro at Tv2 ikke ville falle ut siden de sitter i Bergen og det gjør jeg også, men det gjør de.
    Hei!
    Har selv IPTV fra NGT via en VDSL2 linje, kan anbefales fra meg, har ikke vært noe problemer og kvaliteten er meget bra. Kan sammenlignes med altibox sin løsning. Kan si at ngt sin løsning minst er like bra om ikke bedre. I tillegg så er filmutvalget enormt
    Prisen du har fått er upåklagelig, ser ut som om det er Viasat start pakken.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006