Tv signaler fra NextGenTel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv signaler fra NextGenTel

Håper denne ikke er feil plassert.

Heisann folkens. Jeg bestilte Bredbånd fra NGT i dag, og fikk ett tilbud om å få 18tv kanaler for 100,- i mnd. Om jeg fikk det til den prisen pga jeg er student, eller om det er pga en kamanje de kjører vet jeg ikke.

Men det jeg lurer på, om det er noen som har erfaring om å ha tv signaler fra NGT.

I dag har jeg Riks-Tv, og vær gang det regner eller snør (det regner jo aldri i Bergen :P) så faller de fleste kanalene ut. Skulle tro at Tv2 ikke ville falle ut siden de sitter i Bergen og det gjør jeg også, men det gjør de.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michaelsand
    Håper denne ikke er feil plassert.

Heisann folkens. Jeg bestilte Bredbånd fra NGT i dag, og fikk ett tilbud om å få 18tv kanaler for 100,- i mnd. Om jeg fikk det til den prisen pga jeg er student, eller om det er pga en kamanje de kjører vet jeg ikke.

Men det jeg lurer på, om det er noen som har erfaring om å ha tv signaler fra NGT.

I dag har jeg Riks-Tv, og vær gang det regner eller snør (det regner jo aldri i Bergen :P) så faller de fleste kanalene ut. Skulle tro at Tv2 ikke ville falle ut siden de sitter i Bergen og det gjør jeg også, men det gjør de.
    Hei!
    Har selv IPTV fra NGT via en VDSL2 linje, kan anbefales fra meg, har ikke vært noe problemer og kvaliteten er meget bra. Kan sammenlignes med altibox sin løsning. Kan si at ngt sin løsning minst er like bra om ikke bedre. I tillegg så er filmutvalget enormt
    Prisen du har fått er upåklagelig, ser ut som om det er Viasat start pakken.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Tror vi kommer til å gå for å få tv gjennom NGT. 3 Dager på rad nå, så har ikke noen tv-kanaler funket gjennom Riks-Tv. NGT har nå et tilbud med gratis tv i 6mnd og 199,- etter på.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv fibernett på gang fra NextGenTel. Men jeg har foreløpig valgt å kun skrive kontrakt på internett. TV-tilbudet synes jeg er for dårlig. Sist jeg sjekket kunne de ikke levere TV2 PL HD kanalene. De kunne heller ikke levere ESPN America. Dette er must-kanaler for meg. Jeg beholder parabolantenna ei stund til. Kanaltilbudet fra NGT blir forhåpentligvis bedre etterhvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg har selv fibernett på gang fra NextGenTel. Men jeg har foreløpig valgt å kun skrive kontrakt på internett. TV-tilbudet synes jeg er for dårlig. Sist jeg sjekket kunne de ikke levere TV2 PL HD kanalene. De kunne heller ikke levere ESPN America. Dette er must-kanaler for meg. Jeg beholder parabolantenna ei stund til. Kanaltilbudet fra NGT blir forhåpentligvis bedre etterhvert.
    Har NGT også, med plenty pakken. Der er det TV2 HD (vanlig) + ESPN America1 og ESPN Classic sport...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rune82
    Har NGT også, med plenty pakken. Der er det TV2 HD (vanlig) + ESPN America1 og ESPN Classic sport...
    Ja, det har du rett i. Det er ESPN America i HD jeg har. Det er en helt annen opplevelse enn SD versjonen tør jeg påstå. Det var uansett en deal breaker for meg at NGT ikke kunne levere Premier League kanalene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •