Sagem 101 ST

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Sagem 101 ST

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sagem 101 ST

Er det noen som vet hvordan å aktivere USB porten på en sagem 101st?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meg bekjent er det ikke mulig å aktivere den for forbruker.
    Mulig en serviceteknikker kan bruke den ifm service??
    Det du kan bruke den til er å lade eller drive en enhet gjennom usb da det er spenning i pluggen.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såpass er jeg klar over. Men jeg vet at det la seg gjøre siden den er aktivisert i flere land, men ikke her i landet selvfølgelig.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jab350
    Såpass er jeg klar over. Men jeg vet at det la seg gjøre siden den er aktivisert i flere land, men ikke her i landet selvfølgelig.
    I hvilke land er den aktivert? Og til hvilket formål? Har du link til dette?
    Jeg er helt enig i at det hadde vært veldig bra å kunne koble på en ekstern HDD via USB for å øke opptakskapasiteten. Opptakene kunne jo fortsatt hatt samme format som på den interne HDD slik at de kun lot seg spille av gjennom tuneren. Men CD og andre programleverandører er vel livredde for å åpne for kopiering av innhold...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bare vet at min mor i England kjøpt en slik tuner og usb porten var aktiv, hu kan gjøre hva hu vil med filene, flytte både fra og til tuneren uten problemer. Hvis hu kobler til et eksternt hard disk til usb porten kan hu se innholdet på tv skjermen og.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jab350
    Jeg bare vet at min mor i England kjøpt en slik tuner og usb porten var aktiv, hu kan gjøre hva hu vil med filene, flytte både fra og til tuneren uten problemer. Hvis hu kobler til et eksternt hard disk til usb porten kan hu se innholdet på tv skjermen og.
    Interessant! Hvilken programleverandør er det som benytter Sagem i England? Kan hun benytte filene hun tar ut gjennom usb andre steder enn tilbake via boksen igjen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og viktigere: Fungerer den engelske programvaren i Norge? Meg forstått så kan utenlands software føre til ... interresante problemer. Spesielt under oppdatering?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en helt annet system i England etter som jeg har forstått. Jeg forsto av min mor at det var bare å kjøpe en slik sagen så var det bare å se på hvilken kanal du ønsket. Var ikke noe snakk om å abonnere noe sted. Ang program leverandør, har jeg ikke peiling om, ikke noe vits å spør min mor eller. Hu har ikke peinlinmg på slik. Ettersom jeg har forstått av henne kan hu ta opp et program/film og overfør det til pc'n, og se på det der eller gjøre hva hu vil med den. Men hu måtte ha en codec for enkelte avspillings programer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •