Komponent video på Altibox

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komponent video på Altibox

Heisann

Har søkt litt rundt omkring på forumet her for å se om det er noen som vet om det komponentutgangen virker på en Altibox 1910. Har funnet litt sprikende forklaringer på om komponent utgangen virker, i bruksanvisningen står den som "Ikke i bruk". Har en tv med bare 1 HDMI inngang og skal nå koble på en HTPC, så da må en av delene vike.

Noen som vet om komponent utgangen faktisk virker, og vis ikke, er det mulighet får å få den til å virke?

Hvis ikke så må jeg inn med en jalla priority HDMI-switch.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,904
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av svinz
    Heisann

Har søkt litt rundt omkring på forumet her for å se om det er noen som vet om det komponentutgangen virker på en Altibox 1910. Har funnet litt sprikende forklaringer på om komponent utgangen virker, i bruksanvisningen står den som "Ikke i bruk". Har en tv med bare 1 HDMI inngang og skal nå koble på en HTPC, så da må en av delene vike.

Noen som vet om komponent utgangen faktisk virker, og vis ikke, er det mulighet får å få den til å virke?

Hvis ikke så må jeg inn med en jalla priority HDMI-switch.
    Hva med en surroundreceiver...type jalla såklart....:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har såklart vært inne på tanken, men studentbudsjettet rekker ikke over alt en vil ha.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På den modellen må du trekke ut strømmen og starte opp igjen. Når dekoderen kommer til første prikk, trykker du på meny knappen.
    Deretter kan du aktivisere de forskjellige lyd formatene.

Men, jeg har nå boksen ican 5812wx, og der vet jeg ikke hvordan jeg kan reaktivere komponent utgangen...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •