canal digital Internett.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

canal digital Internett.

Hei vi har et problem med vårs Nett feks. er jeg koblet til og så 2 andre til. så når den 4 skal koble seg på nette så kommer han seg ikke inn. (fjerde mann)

hvorfor skjer dette. ? vi har ikke fått oss passord på nette enda kan det være det at andre går inn å er på våres ?

hvordan får man passord på nettverk ? vi bruker en D-Link som sender ut signal.

sånn bruker vi Google Bilder-resultat for http://atom2u.com/images/DSL-2640T.jpg

takker for svar.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Hei vi har et problem med vårs Nett feks. er jeg koblet til og så 2 andre til. så når den 4 skal koble seg på nette så kommer han seg ikke inn. (fjerde mann)

hvorfor skjer dette. ? vi har ikke fått oss passord på nette enda kan det være det at andre går inn å er på våres ?

hvordan får man passord på nettverk ? vi bruker en D-Link som sender ut signal.

sånn bruker vi Google Bilder-resultat for http://atom2u.com/images/DSL-2640T.jpg

takker for svar.
    hei spør igjen jeg noen som har peiling på hvordan man lager passord og hvorfor ikke den fjerde kommer seg inn ?

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    hei spør igjen jeg noen som har peiling på hvordan man lager passord og hvorfor ikke den fjerde kommer seg inn ?
    Du ma sansynligvis inn i ruteren og konfigurere den. Canaldigital gir ut kun noen faa ip adresser , slik at du maa sette opp dliknen til aa dele ut ip adresser. Kjor innstallasjons cd som fulgte med ruter.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simen02
    Du ma sansynligvis inn i ruteren og konfigurere den. Canaldigital gir ut kun noen faa ip adresser , slik at du maa sette opp dliknen til aa dele ut ip adresser. Kjor innstallasjons cd som fulgte med ruter.
    åja, da skal jeg prøve det. takk for svar.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •