GET på bærtur

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

GET på bærtur

Hei

Må bare få ut litt frustrasjon. Var så uheldig å kjøpe meg en leilighet i et boretslag som har GET som leverandør.

Siden dette var et nytt prosjekt, så fikk jeg et telefon nummer hos GET for å avtale utlevering av utstyr o.l. Det ble avtalt at de skulle sende det til meg. Selfølgelig kom ikke utstyret og jeg måtte stå en time i kø oppe i maridalen for å få det.

Så tenkte jeg at jeg skulle logge inn på MinSide hos dem på web. Det fungerte ikke og jeg stod 20 min i kø til brukerstøtte. Traff en hjepsom fyr der som konstaterte det samme som meg at det ikke gikk å registrere seg for å få passord på nett. De skulle sende det til meg.

Fik brev om hvodan jeg skulle ordne dette på nett. Altså det som ikke fungerte.

Ny telefon, samme lovnad om passord pr. brev.

Nytt brev kom, identisk med det første.

Nytt forsøk, denne gang pr. mail det jeg med tydelig ordelag sa hva jeg mener om folk som ikke gidder å lese feilmeldingen/infoen fra første linje support.

Jippi: Mottok da et tredje likelydende brev.:cry:

Nytt forsøk pr. telefon og nå fikk jeg brev med passord, med det virket ikke.

Jada, vi prøver igjen og idag fikk jeg et nytt brev med passord. Men virker gjør det stadig ikke.:evil:

Konklusjon GET ønsker ikke å ha meg som kunde. Får sjekke om jeg kan få inn signal på en selfsat antenne her, men med min flaks så funker vel ikke det heller. Skulle gjerne ha hatt CanalDigital som leverandør på parabol. Mange flere kanaler og de tar ikke en vanvittig overpris på HD-PVR slik som GET gjør.

SUKK!!

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har nå fått Canal digital parabol med IDTV og er meget fornøyd, mange HD kanaler og bra bilde. Skal si opp Get i slutten av mnd. Er lei overprisete kanalpakker og at man må betale mnd. leie for hd dekoder.

Takk for at CD finnes.

morten

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •