Canal Digitals "kundeservice"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canal Digitals "kundeservice"

Dette gjelder for såvidt ikke kabel-TV, men Canal Digital (IP-telefoni). Har noen gode råd om hvordan håndtere CD sin kundeservice, når de gjør kjempetabber?

Det som skjedd er at telefoniadapteren har tatt kvelden og jeg feilmeldte forrige tirsdag. Inget kom i posten, så jeg purret fredag. Inget kom i posten, i dag tirsdag sier de at den er sendt i dag. En uke etter det er feilmeldt!

Hva gjøre? Hvem på CD kan en ringe for å få en forklaring, evt. kompensasjon? På feilmeldingsnummeret kan de ikke gjøre noe mer.

Takker for kommentarer...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send skriftlig klage. Jeg gjorde noe sånt et par år siden etter horribel kundeservice og de ringte meg en fredags kveld og ga meg fullt medhold og gratis måneder på abonnementet. Hvordan de til slutt ordnet opp var betryggende og professjonelt.

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har tilsvarende gode erfaringer med dem. Men alle kan ha en glipp eller fem ...

Newcomer superman sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg byttet mitt abonnement fra CD, til fordel for Telio. CD fortsatte å autotrekke meg i 3 måneder etter portering før jeg reagerte, snakket med CD og fikk tilbakebetalt det de hadde trukket for mye. Så avsluttet jeg selvfølgelig autogiro avtalen jeg hadde med dem.

I løpet av ferien har CD (Payex) prøvd å trekke meg på nytt, men ikke greid det, dermed purring og inkassovarsel!

Hallo hvor amatørmessig kan det her gjøres? Ikke bare bommer de en gang, men når man gjør oppmerksom på hva de har gjort, greier de ikke å ordne opp, men fortsetter med de samme feilene!

Kaktus sendes herved til CD's outsourcede kundepervice

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det varierer veldig med hvilken person du støter på hos CD tror jeg, jeg har så godt som bare positive erfaringer med kundeservicen hos de, men jeg ser at andre igjen strever.

En hyggelig tone pleier å gjøre susen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sendte skriftlig klage og fikk ganske raskt svar, med beklagelse og litt fratrekk i neste faktura. Så det lønner seg å si fra, det er bra.
    (Det tok altså 9 dager å få en dings de sannsynligvis hadde på lager.)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •