RiksTV's "Kundeservice"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

RiksTV's "Kundeservice"

I fjor vår/vinter kjøpte jeg en RiksTV-pakke etter annonsering om at man fikk 3 eller 4 måneder gratis ved kjøp av 1 år abonnement innen en gitt dato. Jeg kjøpte dette på en nettbutikk, og ba om å få betale både dekoder og abonnementet via oppkrav. Pakken kom, og etter kort tid fikk jeg beskjed om at de 3-4 månedene ekstra gjaldt ikke meg når jeg hadde forskuddsbetalt, så det kunne ikke jeg få! Jeg ringte RiksTV og ville snakke med dem om det, men som vanlig, man treffer aldri på noen som vet noen ting! Sånne kontor er fulle av folk fra vikarbyråer har jeg inntrykk av. De er blitt opplært til å si ditt eller datt, og vet ingen ting, og har ikke noe mandat til å gjøre noen ting. Etter sikkert 5 forsøk på å få snakket med noen på telefon, og hver eneste gang blitt lovet at de skal ringe meg tilbake, uten at de har gjort det, sa jeg at dere kan bare fryse dette abonnementet frem til jeg får en avklaring på dette. Den Grundig PVR'en har nå stått ubrukt i en pose her i ca 15 måneder, og min eldste datter lånte kortet noen få dager under flytting frem til hun fikk kabel-tv der hun flyttet. Jeg har hatt parabol siden det kom på markedet, men ville ha en RiksTV PVR i tillegg for innspilling av program. Så dette kjøpet har jeg fått NULL utav! Nå ringte RiksTV igjen nå, og samme skjedde igjen. En fra et callcenter uten viten og mandat til å gjøre noe som helst!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var selv i kontakt med rikstv kundeservice i dag,ang problem med tuneren min. Jeg skulle få ny med en gang så jeg har egentlig positiv erfaring med de på kundeservice der. Ring og klag mer for den behandlinga du har fått er ikke brukbart i hele tatt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for din henvendelse.

Vi har mottatt din henvendelse og oversendt denne til riktig avdeling.
    Vi bklager at du føler deg dårlig behandlet av oss men kan garantere deg at de som har fått oversendt din sak både har kompetanse og mandat til å avgjøre
    slike saker.

Ha en riktig god helg.

Med vennlig hilsen
    RiksTV AS
    Kundeservice
    Telefonnummer: 09595

Admin edit: Fjernet navn på kundebehandler.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har holdt på siden i mai da vi bestillte et tilleggs abonement med kort og Cam, den første cam'en vi fikk gjorde at tv'n mistet signalene, pratet med en fyr på kundeservice som skulle sende oss ny, det gikk uker og ingen ny cam kom, sendte mail hvor jeg fikk til svar etter en uke at vi ikke hadde noet abb nr2, her satt jeg da med regning, cam og kort i hånden, sluttet å bruke telefonen nå da vi ville ha alt skriftlig, den mail porteføljen som følger kan det lages en bok av, maken til slett kundeservice, fikk nå etterhvert en ny cam fra dem, denne ble så varm at tv'n holdt på å ta fyr, så da var det på'an igjen, sitter ennå her med et ubrukelig abb nr 2 som ikke har fungert siden dag 1 og med purregebyr.
    Nå har vi sagt opp dritten og håper vi slipper å ha noe å gjøre med Rikstv i framtiden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg samme telefon igjen fra dem, fra en vikarbyrådamene... Tror ikke de har styr på noen ting der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •