Ikkeno signal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Ikkeno signal

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ikkeno signal

Flyttet inn i leilighet hvor Riks-TV var inkludert i leien. Fikk med en Strong CAM og en Triax DVB-300 ellerno innendørs antenne (ikke aktiv). Fikk ikke inn noen signaler ved å ha antennen innendørs. Måtte stå å peike antenna ut av vinduet om jeg skulle få noe signal. (Da fikk jeg ca rundt 50% signalstyrke. Skal bo i et området med generelt gode signaler. Problemer er at huset er nytt med tykke betongvegger og rimelige godt isolerte vinduer. Er det noe håp for innendørsantenne i det hele tatt? Eller må jeg snakke med utleier om å få kobla meg opp på en skikkelig antenne?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
    Flyttet inn i leilighet hvor Riks-TV var inkludert i leien. Fikk med en Strong CAM og en Triax DVB-300 ellerno innendørs antenne (ikke aktiv). Fikk ikke inn noen signaler ved å ha antennen innendørs. Måtte stå å peike antenna ut av vinduet om jeg skulle få noe signal. (Da fikk jeg ca rundt 50% signalstyrke. Skal bo i et området med generelt gode signaler. Problemer er at huset er nytt med tykke betongvegger og rimelige godt isolerte vinduer. Er det noe håp for innendørsantenne i det hele tatt? Eller må jeg snakke med utleier om å få kobla meg opp på en skikkelig antenne?
    Prøv først med en elektronisk antenne...men det finnes også små elektroniske ute antenner....Clas har....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det utendørsantenner som ikke trenger å borre et hull i veggen?

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,882
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
    Finnes det utendørsantenner som ikke trenger å borre et hull i veggen?
    Tror ikke det...den må jo festes...men har du fri sikt, så finnes det en som er veldig liten(fantes i hvertfall før) elektronisk en som er mindre enn et utelys hos Clas O. :-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs hva man får lov til å henge opp når man kun leier.
    Må vel være et slags hull for å få ledningen inn i stua også?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •