Sagem ITD91HD boks. Problem med kortleser?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sagem ITD91HD boks. Problem med kortleser?

Hei.
    Har en Sagem ITD91HD boks som jeg bruker i båten, etter at jeg kjøpte meg en Grundig DTR8860 PVR boks hjemme. Denne har tidligere virket helt fint på alle Riks TV kanalene om jeg tar med kortet fra Grundig boksen.
    Men nå er alle kanalene som ikke er fri, sluttet å virke. Får bare opp menyen, og så blir skjermen svart. NRK 1-2 og 3 funkerer helt fint. Om jeg setter inn et gammelt kort som virket på TV2 så lenge den var gratis, får jeg opp INGEN TILGANG på de andre kanalene, men dette kommer ikke på det nye kortet, skjermen blir bare svart. Får heller ikke inn den lokale TV kanalen som skal være gratis (TV Haugaland). Har noen venner med samme boks på hytta, som fikk nøyaktig det samme problemet. De hadde en lik boks i reserve hjemme, og når de tok denne med virket allt fint. Er det kortleseren som har takket for seg? Vil også tilføye at boksen ikke står permanent i båten, men jeg tar den og Tv'en med hjem etter hver tur, så det skulle ikke være miljøet som er problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat samme skjedde her. Kan være chiplesern inne i boksen som har løsna. Var det her så sagem gikk rett på søpla. skal bestille meg intek pvr

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde det samme. Ringte RiksTV og det hørtes ut til at det hadde skjedd før. Var visst noe som hadde feilet under sist oppdatering. De pushet en eller annen oppdatering for meg og etter en stund så var alt OK.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Takk til oytor. Jeg fikk en ny oppdatering fra Rikstv, og allt er i orden:-D
    Knut

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Strømforsyningen

Er riktig at en del opplever å ikke få betal-tv kanalene etter siste oppdatering. Men det som også kan nevnes, er at Sagem har et problem med strømforsyningen til boksen som gjør at den ikke leser kort. Ring da Riks-TV eller der du kjøpte den å få ny strømforsyning. Riks-tv kjenner til dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •