[Løst]Sliter med CAM/CI og riksTV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Cinemarillion sin avatar
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

[Løst]Sliter med CAM/CI og riksTV

Hei.

Har flytta og trodde overgangen til rikstv skulle gå greit, ettersom jeg allerede hadde FTA utprøvd osv, men jeg klarer ikke få til betalingskanalene på PCen. Jeg har kjøpt cam og programkort, disse skal være parret, både i følge selger og rikstv kundeservice. Jeg har prøvd Cam+kort i to forskjellige tv-kort, Technotrend CI3650 og Terratec H7 uten hell. Har prøvd på to ferskjellige maskiner med to XP-pro og en W7 ultimate. Jeg har prøvd i MediaPortal, DVBViewer, TT-viewer og 7MC, og jeg har prøvd totalt 6-7 drivere. Resultatet er alltid "kanalen er kodet" eller svart skjerm eller lignende.

Grunnen til at jeg ikke har gitt opp enda er at jeg får opp CAM-menyen med riktige drivere, så det er kontakt der. Men burde det ikke funke bedre enn dette?

På forhånd takk

Cinemarillion

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det skal fungere med mediaportal har gjort det selv. Men husk at man må aktivere cam bruk i tv tuningens delen av Mediaportal.

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JEg har prøvd både aktivert og ikke aktivert, og begge deler gir ikke bilde. I hvertfall med Technotrend kommer det "kanalen er kryptert" hvis den ikke er huket av, og "kan ikke start grafen" hvis den er aktivert.

C

Medlem siden
    May 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RiksTV fiksa det. Det var noe galt med CAM-instillingene, ho sendte en oppdatering med TV-signalet, og vips var det i orden. Nå er det bare problemene med Technotrend-driverne som gjenstår.

C

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •