Bildekvalitet TV2 HD på RiksTV vs. Sat/kabel - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Premier League HD Riks tv

Hei.
    Kjøpte 3 Premier League abb hos Riks tv via en nabo siden de tilbyr 70% rabatt på abb 2-6. Har nå sett kamper forrige helg og denne helga og er generelt skuffa over bildekvaliteten. Viste at bildekvaliteten ikke var like god som på satelitt, men det jeg er mest skuffa over er blassheten i bildet. Fargene er lyse i forhold til dei skal vere. Såg på Man Utd-Newcaste forrige mandag, og sammenlignet med Sky Sports. Der var fargene naturtro og draktene til Utd var røde, mens på riks tv var dei blasse (lyserøde, næremere oransje). Kan dette vere sjølve sendingen til tv2 eller er det kvaliteten på riks tv boksen som gjør dette? Har ikke fått sjekka ut om dette er det samme på satelitt.
    :???:

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av roger14
    Hei.
    Kjøpte 3 Premier League abb hos Riks tv via en nabo siden de tilbyr 70% rabatt på abb 2-6. Har nå sett kamper forrige helg og denne helga og er generelt skuffa over bildekvaliteten. Viste at bildekvaliteten ikke var like god som på satelitt, men det jeg er mest skuffa over er blassheten i bildet. Fargene er lyse i forhold til dei skal vere. Såg på Man Utd-Newcaste forrige mandag, og sammenlignet med Sky Sports. Der var fargene naturtro og draktene til Utd var røde, mens på riks tv var dei blasse (lyserøde, næremere oransje). Kan dette vere sjølve sendingen til tv2 eller er det kvaliteten på riks tv boksen som gjør dette? Har ikke fått sjekka ut om dette er det samme på satelitt.
    :???:
    Jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd med TV2 PL HD!! Synes bilde er helt fantastisk.. jeg har CD kabel!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •